וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתיחת גופת הגבר שנמצא קבור בבטון בחיפה התגלו סימני אלימות קשה

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 17:24

לאחר סיום נתיחת הגופה של ויטלי צ'וקלין, גובר החשד שהוא נרצח על ידי שותפו לדירה, אם כי המשטרה ממשיכה לבדוק את כל הכיוונים. על פי הנתיחה לא ניתן היה לקבוע את מועד המוות של הגבר בן ה-60, שנעלם לפני כשנה וגופתו נמצאה בעת שיפוץ הדירה

השיפוצניק שמצא את הגופה בחיפה: "הורדתי גוש בטון גדול וראיתי ראש. חשבתי שזו בובה"/שלומי גבאי

תמה נתיחת הגבר שגופתו נמצאה בבטון בדירה ברחוב החלוץ בחיפה בשבוע שעבר. בנתיחה נמצאו סימני אלימות קשה, המחזקים לכאורה את החשד שהאיש, ויטלי צ'וקלין בן ה-60, נרצח. לא ניתן היה לקבוע את מועד המוות. כיוון החקירה העיקרי המסתמן כרגע הוא ששותפו לדירה של הגבר רצח אותו וקבר אותו, אבל במשטרה ממשיכים לבדוק את כל הכיוונים.

במהלך שיפוץ דירה בחיפה: נמצאה גופה מוסלקת בתוך קיר בחיפה 09 באוגוסט 2023. שלומי גבאי
גופתו של ויטלי צ'וקלין שהתגלתה בבטון בדירה ברחוב החלוץ בחיפה/שלומי גבאי

במכון הלאומי לרפואה משפטית זוהתה ביום ראשון הגופה שנמצאה קבורה בבטון. מהבדיקות שנערכו עלה כי מדובר בצ'וקלין, שעל פי עדויות שכנים נעלם לפני כשנה - מבלי שהרשויות דיווחו כלל על העדרו.

הגופה שהוחבאה נמצאה לפני כשבוע במצב ריקבון מתקדם במהלך שיפוצים של הבית. בעל הדירה הוא שהזעיק את המשטרה לאחר מציאתה. בשל הריקבון המתקדם בעת מציאת הגופה לא ניתן היה לזהות אותה או את מינה ועל כן היא נשלחה למכון הפתלוגי לרפואה משפטית. בעלי עסקים ברחוב טענו כי עשרה ימים טרם המקרה אותר באותה הדירה גבר ללא רוח חיים - אולם באירוע לא היה חשד לפלילים.

הגבר שנמצא מת בדירה עשרה ימים קודם למציאת הגופה בבטון, הוא אשוט גריגוריאנץ בן ה-54, אב לשניים, בת ובן בסוף שנות העשרים לחייהם, סבא לנכדים שאותם לא הכיר כלל, שעזב את ביתו לפני כ-22 שנה ומאז לא היה בקשר עם המשפחה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully