וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 60 שנעלם לפני כשנה: זוהתה הגופה שנמצאה בבטון בדירה בחיפה

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 16:45

מבדיקות שנערכו במכון לרפואה משפטית עלה כי הגופה שנמצאה בבטון בדירה ברחוב החלוץ היא של ויטלי צ'וקלין. מדובר בדייר בן ה-60 שעל פי עדויות שכנים נעלם לפני כשנה - מבלי שהרשויות דיווחו כלל על העדרו. חקירת המשטרה נמשכת

השיפוצניק שמצא את הגופה בחיפה: "הורדתי גוש בטון גדול וראיתי ראש. חשבתי שזו בובה"/שלומי גבאי

במכון הלאומי לרפואה משפטית זוהתה היום (ראשון) הגופה שנמצאה קבורה בבטון בדירה ברחוב החלוץ בחיפה. מהבדיקות שנערכו עלה כי מדובר בויטלי צ'וקלין, הדייר בן ה-60 שעל פי עדויות שכנים נעלם לפני כשנה - מבלי שהרשויות דיווחו כלל על העדרו. חקירת המשטרה נמשכת.

הגופה שהוחבאה נמצאה לפני כשבוע במצב ריקבון מתקדם במהלך שיפוצים של הבית. בעל הדירה הוא שהזעיק את המשטרה לאחר מציאתה. בשל הריקבון המתקדם בעת מציאת הגופה לא ניתן היה לזהות אותה או את מינה ועל כן היא נשלחה למכון הפתלוגי לרפואה משפטית. בעלי עסקים ברחוב טענו כי עשרה ימים טרם המקרה אותר באותה הדירה גבר ללא רוח חיים - אולם באירוע לא היה חשד לפלילים.

במהלך שיפוץ דירה בחיפה: נמצאה גופה מוסלקת בתוך קיר בחיפה 09 באוגוסט 2023. יואב איתיאל, אתר רשמי
"דייר שנעלם לפני כשנה". הדירה בה אותרה הגופה/אתר רשמי, יואב איתיאל

"שיא הגועל נפש", אמר על האירוע הזה ברוך, בעל הבית שתיאר את הבטון "כמו קבר בסלון". הוא אמר, "50 שנה אני משכיר דירות למסכנים כאלה, נתקלתי כבר בגופות, אבל דבר כזה בחיים לא היה לי". מדובר בדירת 40 מטר, בפינת הרחובות החלוץ ויחיאל, ליד שוק תלפיות. הכניסה לבניין תחובה בין חנויות. התחלופה בו רבה. הדירה הזו של ברוך מושכרת בכ-750 שקלים לחודש. "אני מתעסק בדיירים כאלה מסכנים, חסרי בית. נותן להם קורת גג. זה החסד שאני עושה", סיפר.

אחמד צואפטה, בן 59 מהכפר ברדלא, איש השיפוצים אותו לקח בעל הבית לעבודה, סיפר אמש שבתוך גוש הבטון שחצב מצא מחבת וחלקי סכום ולא ייחס לכך חשיבות. עם זאת, כשהמשיך בעבודה ופתח שק ניילון שהיה מוטמן שם, התגלתה לעיניו הזוועה. הוא אמר כי לא היה יכול לקבוע אם מדובר בבובה או ראש של בן אדם, מבלי שהיה יכול בכלל לזהות אם מדובר בגבר או אישה. "השערות שלי עמדו מהפחד", סיפר לוואלה!.

"מפחיד נהיה הרחוב הזה", אמר אחד מבעלי החנויות הסמוכות, "לא מאחל לאף אחד לגור כאן, כשאני הולך לשירותים אני מפחד. באים הולכים, שוכרים פה באלף אלף מאתיים - לפעמים שוכרים לחודש חודשיים, הרבה נרקומנים ופליטים, כאלה שרק הגיעו לעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully