וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל"ט שהופעל על ידי שב"כ הופל ברצועת עזה

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 14:56

הבוקר הפיצו בחמאס סרטון, ובו לטענתם נראה מזל"ט ישראלי שנפל לידיהם. צה"ל הכחיש שהרחפן שייך לו, אולם בכיר צבאי ציין כי מדובר במזל"ט של שב"כ. לא ברור האם נפילת המזל"ט כללה הסגרת מידע מסווג וקריטי על ייעודו, או על התוכן והמבנה הטכנולוגי שלו

בווידאו: גדודי אל-קסאם טוענים שתפסו מזל"ט ישראלי בשטח רצועת עזה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מזל"ט שהופעל על ידי שב"כ ברצועת עזה הופל אמש, כך אמר לוואלה! גורם צבאי בכיר. לא ברור האם נפילת המזל"ט כללה הסגרת מידע מסווג וקריטי על ייעודו, או על התוכן והמבנה הטכנולוגי שלו.

אתמול התקבל דיווח פלסטיני על כך שנפל רחפן של צה"ל בשטח פלסטיני ונאסף על ידי פעילי חמאס. בצה"ל הכחישו באופן רשמי כי הרחפן שייך לצה"ל. הבוקר (שלישי) הפיצו בחמאס סרטון, ובו לטענתם נראה מזל"ט ישראלי שנפל לידיהם. בצה"ל שוב הכחישו כי מדובר במזל"ט שלהם. בשב"כ סירבו להתייחס לפרסום.

גדודי אל-קסאם טוענים שתפסו מזל"ט ישראלי בשטח רצועת עזה
15.08.23. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
חמאס טוענים שבידיהם מזל"ט ישראלי/אתר רשמי, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשנתיים האחרונות התגברה מלחמת הרחפנים בין חמאס לצה"ל, כשבשני הצדדים נפלו רחפנים ומזל"טים. בחלק מהמקרים מדובר בנפילות על רקע סיבות טכניות ובחלק כתוצאה מהפעלה של לוחמה אלקטרונית ושיבושי תדרים. צה"ל מפעיל אמצעים שונים כדי להגן על הגבול מפני הפעלת רחפנים וכלי טיס לא מאוישים, ובמקרים חריגים תוקף גם באמצעים קינטיים (מטוסי קרב וכיפת ברזל) את כלי הטיס הלא מאוישים שמעלה חמאס לאוויר במסגרת הגנת שמי המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully