וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסם נגד בן גביר - והודח ממערך המתנדבים במשטרה: "שלם עם מה שעשיתי"

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 14:05

אריק דביר התנדב בשלוחת המחוז הצפוני של משטרת התנועה במשך 34 שנים, בדרגת פקד. בפוסט שפרסם כתב כי "השר לא מעניין, גם המפכ"ל וראש האגף. אני משתתף קבוע ופעיל בהפגנות נגד ממשלת החורבן", לצד תמונה שלו במדים. אחרי ההדחה אמר: "ידעתי שזה מה שיקרה"

בוידאו: הפגנה נגד המהפכה המשפטית בעקבות הגעתם של ראש הממשלה ורעייתו לחופשה במושב רמות./ללא

מתנדב במשטרה פרסם פוסט נגד השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר - והודח כיממה לאחר מכן. אריק דביר התנדב בשלוחת המחוז הצפוני של משטרת התנועה במשך 34 שנים, בדרגת פקד, והודח השבוע ממערך המתנדבים במשטרה.

דביר, תושב הישוב גן נר שבגלבוע, רב-סרן במילואים, פרסם את הפוסט אחרי שהחלו דיבורים על כך שיודחו מתנדבים המשתתפים בהפגנות נגד הממשלה. "איני מתנדב בשביל השר. הוא לא מעניין. גם המפכ"ל לא מעניין אותי ולא ראש האגף", כתב דביר והוסיף: "היום, לאחר כל השנים האלה, הבנתי שאני מתנדב כדי לסייע לראש המשמרת לעמוד במשימותיו, כדי לסייע לסיירים היושבים בניידות ולתמוך בהם, וגם לאכוף את חוקי התנועה.

"אני מצהיר כאן, קבל עם ועדה, שאני משתתף קבוע ופעיל בהפגנות נגד ממשלת החורבן שקמה כאן. מפגין נגד העבריינים שהשתלטו על מוקדי השלטון ובראשם העבריין המסוכן מכולם, זה שממונה על המשטרה. אם העובדה שאני מממש את זכותי החוקית להפגין נגד החורבן, מפריעה לכם, אתם מוזמנים להדיח אותי. לא אצטער ולא אתנגד, כי אדע שאתם אבודים. לא אני וחבריי, אלא אתם".

דביר, תושב הישוב גן נר שבגלבוע, רב-סרן במילואים, כתב פוסט נגד איתמר בן גביר והודח ממערך המתנדבים במשטרה אחרי 34 שנים. באדיבות המצולמים
דביר, תושב הישוב גן נר שבגלבוע, רב-סרן במילואים, כתב פוסט נגד איתמר בן גביר והודח ממערך המתנדבים במשטרה אחרי 34 שנים/באדיבות המצולמים

לדבריו, פחות מיממה אחר כך, מפקד השלוחה שאליו הוא כפוף כמתנדב התקשר אליו ואמר לו שעליו לגרוע אותו מרשימת המתנדבים. "ידעתי שזה מה שיקרה, אבל אני שלם עם מה שעשיתי", אמר. דביר אמר כי היו שמתחו עליו ביקורת כי פרסם באותו פוסט תמונה שלו כשהוא עם מדי משטרה. "אני לא רואה הבדל בין זה לבין העובדה ששוטרי יס"מ תל אביב, במדים מלאים, ארגנו הפגנת כוח, מול משרדי מח"ש, או שהשר הצטלם עם מדים", אמר.

מקצועו הוא מנתח מערכות והוא עובד בהטמעת מערכות מידע בארגונים גדולים. במסגרת התנדבותו במשטרה פיתח תוכנה שינהלה את משרדי המתנדבים של משטרת התנועה בצפון. לדבריו תרומת המתנדבים היא משמעותית ולאורך כל השנים פעל מתוך תחושת שליחות והבנה שמדובר במשימה חשובה.

במשטרה ציינו כי 1,000 מתנדבים נוספו בשנה האחרונה למערך המתנדבים. "לא קיים כל 'גל עזיבה' של מתנדבים על רקע המחאות", הוסיפו. "משטרת ישראל גרעה משירות התנדבותי 13 מתנדבים שהזדהו כמתנדבי משטרה כשהתבטאו פוליטית ואף עשו שימוש בהתנדבותם לטובת פעילות זו. המתנדבים פועלים מתוך תחושת שליחות כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל וביחד משרתים את הציבור להבטחת שלומו ובטחונו. אנו רואים במתנדבים כזרוע בלתי נפרדת מהמשטרה במגוון משימותיה הרחב. מתנדבי משטרת ישראל פועלים בצורה מתמשכת, שיטתית של מוסר עבודה גבוה, הקרבה ונתינה, בלי הצורך לקבל בחזרה ועל כך אנו מצדיעים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully