וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה קיימה יחסי מין עם תלמידה במשך 4 שנים - ואיימה להתאבד אם תגלה

3.9.2023 / 0:16

מורה ומדריכה לאתלטיקה מבית ספר פרטי בנוודה מואשמת בקיום יחסי מין עם תלמידה שלה במשך 4 שנים, כשזו לכאורה איימה עליה שתתאבד אם היא תעזוב אותה או תספר על הרומן שלהן למשטרה

המורה קייטלין גלובר, בת 34, מואשמת בקיום יחסי מין עם תלמידה/מערכת וואלה!

מורה לשעבר בבית ספר פרטי בנבדה, לאס וגאס, מואשמת בקיום יחסי מין אסורים עם תלמידה שלה - מערכת יחסים כפויה שנמשכה לכאורה 4 שנים. המורה והמדריכה לאתלטיקה קייטלין גלובר בת ה-34 עבדה בעבר בבית הספר הנוצרי "מאונטיין וויו כריסטיאן", כשעל פי חדשות FOX 5 היא מתמודדת כעת עם האשמות על קיום יחסי מין עם קטינה בת 16 תוך ניצול עמדת סמכות.

גלובר הכחישה את ההאשמות וטענה כי היא שימשה דמות אם ומדריכה לתלמידה, אולם משטרת המטרופולין של לאס וגאס טוענת שהתלמידה חשפה ביוני 2022 שקיימה מגע מיני עם המורה שלה. השתיים נמצאו בקשר מיני בין דצמבר 2017 לספטמבר 2021, כך העידה התלמידה בפני המשטרה,

הקשר בין השתיים החל כשהמורה העבירה לה הודעות באפליקציית Snapchat ועל פי הדיווחים "גלובר החלה לשלוח לה תמונות עירום דרך סנאפצ'ט". לאחר ההתכתבויות, המורה הייתה לכאורה אוספת את התלמידה מביתה ומבצעת בה מעשים מיניים בטנדר שלה פעם או פעמיים בשבוע.

"התלמידה לא סיפרה לאיש על מערכת היחסים שלהן במשך ארבע שנים כי החשודה אמרה שהיא תתאבד אם התלמידה תעזוב אותה, או שהיא תתאבד אם היא תספר למשטרה", נכתב בדו"ח.

קייטלין גלובר, בת 34, מואשמת בקיום יחסי מין עם תלמידה. LVMPD, צילום מסך
קייטלין גלובר, בת 34, מואשמת בקיום יחסי מין עם תלמידה/צילום מסך, LVMPD

עוד בנושא:

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

התלמידה לשעבר אמרה למשטרה שהיא מתוודה כעת בעניין לאחר ששמעה דיווחים כי גלובר הייתה במערכת יחסים גם עם תלמידה אחת. היא גם סיפרה למשטרה שהיא וגלובר שוחחו בטלפון מדי יום במשך ארבע השנים - ובשיחות הללו גלובר סיפרה לה על מערכות היחסים הקודמות שלה ועל פעילותה המינית. לדבריה הן גם היו מנהלות שיחות מיניות.

מארק קוק, עורך הדין המייצג את בית הספר, סיפר לפוקס ניוז דיגיטל שלהבנתו התלמידה סיימה את לימודיה ב-2021. קוק אמר כי בן משפחה סיפר לבית הספר על ההאשמות במהלך הקיץ והוסיף כי גלובר לא עובדת יותר בבית הספר מאז שהמשפחה הגישה את ההאשמות.

"בית הספר ישתף וימשיך לשתף פעולה עם משטרת המטרופולין, אבל במשטרה לא שיתפו את בית הספר בממצאים שלהם", אמר קוק, "אנו מאחלים את הטוב ביותר לתלמידה לשעבר ומקווים שההליך המשפטי והחקירה ימצאו את האמת בעניין זה במהירות האפשרית". גלובר נמצאת כעת במעצר וקיבלה הוראה שלא ליצור קשר עם הקורבן לכאורה. היא תשתתף בדיון מקדים בלאס וגאס ב-14 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully