וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה לביולוגיה הסתבכה בגדול בגלל תכנים מיניים שהיא מעלה לרשת

20.7.2023 / 0:07

רוזאנה רייס פתחה לפני שנה חשבון ב"OnlyFans" ומעלה תמונות אירוטיות גם לטוויטר שלה. הורים לילדים שהיא מלמדת הגישו נגדה תלונה ומאז חייה נכנסו לסחרור, כולל משבר ביחסים עם בעלה. אבל ההכנסה מצוינת

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אלה חלק מהתכנים המיניים שהיא מעלה לרשת/@prof.biosexy

האינטרנט תמיד היה מלא בתוכן נועז למבוגרים בלבד. כיום, רבים מעלים את התמונות והסרטונים המיניים הפרטיים שלהם לאינטרנט וזה אפילו מספק פרנסה טובה עבור חלקם. למעשה, בשנים האחרונות עלתה הפופולאריות של אתרי מנויים לתוכן למבוגרים כמו OnlyFans ואנשים הרוויחו הרבה כסף באמצעות אלה. במקביל חלה עלייה בדיווחים על הכאוס שנוצר כאשר מעסיקים מבינים שהעובדת שלהם היא דוגמנית עירום ומין ברשת.

זה מה שקרה כעת כשהורים לתלמידי בית ספר בברזיל נותרו בהלם אחרי שהם גילו שאחת מהמורות של הילדים שלהם מוכרת תכנים מיניים נועזים בחשבון פרטי ב"אונלי פאנס" ובפלטפורמות נוספות. רוזאנה רייס, מורה לביולוגיה, דווחה על ידי ההורים לוועדת האתיקה של משרד החינוך בברזיל בעקבות התכנים האירוטיים שלה, אותם היא העלתה גם בטוויטר תחת הכינוי prof_biosexy.

בציוצים שלה בטוויטר אפשר לראות אותה בפוזות חושפניות עם סרטונים בוטים, בהם היא בין היתר מלקקת בחושניות סוכריה על מקל ואז שולחת ידיים אל תחתוניה ואפילו חושפת פטמות. ועדת האתיקה חוקרת כעת את מעשיה של המורה בת ה-42 ותחליט האם להעמיד אותה בפני וועדת משמעת שתחייב אותה "לעשות התאמות" ולמתן את הנוכחות שלה ברשתות החברתיות.

מורה ברזילאית. צילום מסך,  @prof.biosexy, צילום מסך
התמונות שמעלה רוזאנה/צילום מסך, צילום מסך, @prof.biosexy

בדיילי סטאר דווח שהיא התחילה להעלות תכנים כאלו באוגוסט שעבר אחרי שקיבלה כסף על תמונה שבה היא היתה לבושה כמו מדענית סקסית. היא מאז הפכה להיות פופולארית ברשת וטוענת שהיא מרוויחה 20 אחוז יותר מהמשכורת שלה כמורה בזכות הפעילות הזו.

"כאשר פתחתי חשבון בספטמבר שעבר, הקולגות שלי הזהירו אותי וביקשו ממני לסגור את החשבון", היא סיפרה לתקשורת המקומית, "השנה ניגשתי בעצמי לוועדת האתיקה אחרי שהתחילו לרוץ שמועות שפתחו בהליכים נגדי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"אני לא עוסקת בפורנוגרפיה או מפרסמת עירום בוטה", הסבירה. "אני מתגרה בצופים, אני יוצרת משהו חושני עם מסתורין. אנשים נהנים מההיבט הזה, לראות מורה בלבוש מקצועי, ואז מורידה אותו וחושפת הלבשה תחתונה. זה פטיש עם טאבו".

המורה הברזילאית לביולוגיה. @prof.biosexy, צילום מסך
המורה הברזילאית לביולוגיה/צילום מסך, @prof.biosexy

רוזאנה טוענת שגם חיי הנישואים שלה בצרות מאז שהיא החלה לפרסם את עצמה ככה ברשת, אבל הדברים החמירו כאשר ועדת האתיקה הבהירה שהחקירה נגדה בהליכים מתקדמים. מאידך, רוזאנה לא נענשה בינתיים והיא ממתינה עד למיצוי החקירה. רוזאנה היא גם אמא לשתי בנות בגילי 10 ו-17 והיא טוענת שהיא ביקשה אישור מהבנות לפני שהיא פתחה ב"קריירה" השנייה שלה.

בניגוד לבנות הסלחניות שלה, בעלה של רוזאנה ממש לא אהב את הקריירה הזו והיחסים ביניהם נכנסו למשבר והם נפרדו. היא אמרה שנישואיה כבר היו בצרות לפני שהתחילה לצלם תמונות מיניות, אך לפי הדיווחים העיסוק הזה החמירה את המצב עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully