וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה נחשפה כשחקנית פורנו ששלחה לתלמידיה סרטונים שלה מאוננת

12.3.2023 / 0:09

חייה הסודיים של המורה למוזיקה מחטיבת הביניים נחשפו, כשלבית הספר נודע שהיא גם שחקנית פורנו. עוד נודע שהיא שלחה לתלמידיה תמונות וסרטונים אירוטיים שלה

המורה שנחשפה כשחקנית פורנו/צילומים: טוויטר

המורה Xiao C היא משתמשת טוויטר שמוכרת בזכות התמונות והסרטונים הפורנוגרפיים שהיא משתפת ברשת מאז 2019. אולם, רק לאחרונה נודע שהמורה המקוונת היא באמת מורה בבית ספר - ושאין לה שום בעיה לחלוק את הסרטונים הנועזים שלה אפילו עם תלמידיה.

החיים הכפולים של המורה למוזיקה הואנג ונצ'אנג כשחקנית פורנו נחשפו לאחר שהתגלה שהיא שולחת הודעות מפורשות לתלמידיה. במשך שנים זהותה של משתמשת הטוויטר נשמרה בסוד, מאחר שהיא מפרסמת תמונות וסרטונים אירוטיים המציגים רק חלקים מגופה החשוף, כשפניה מוסתרות. זהותה נותרה בסוד עד שסרטונים פורנוגפיים שהמורה למוזיקה שלחה לתלמידיה דלפו והגיעו לידי הורים מודאגים.

בתחילה לא קישרו בין שחקנית הפורנו למורה, אך כשהתמונות והסרטונים המודלפים הושוו לאלו שהיא משתפת ברשת, חוקרים הגיעו למסקנה שמדובר באותה אישה - וכי המורה Xiao C היא למעשה הואנג ונצ'אנג, מורה למוזיקה בחטיבת ביניים בסין.

המורה שנחשפה כשחקנית פורנו. twitter, צילום מסך
המורה שנחשפה כשחקנית פורנו/צילום מסך, twitter
המורה שנחשפה כשחקנית פורנו. China Press, אתר רשמי
בתחילה לא קישרו בין שחקנית הפורנו למורה למוזיקה - עד שהושוו הסרטונים הפורנוגרפיים שלהן/אתר רשמי, China Press
המורה שנחשפה כשחקנית פורנו. China Press, אתר רשמי
המורה Xiao C/אתר רשמי, China Press

השעורייה לא נעצרה שם: מתברר שהמורה לא ממש ניסתה להסתיר את העבודה המפוקפקת שלה. מאוחר יותר התברר שהיא אפילו ניהלה קשרים מיניים עם כמה מתלמידיה ושלחה להם הודעות ותכנים בוטים.

צילומי מסך של שיחות שהתקיימו בין הואנג לתלמידיה הפכו לוויראליים, כשהואנג כתבה טקסטים בלתי הולמים כגון "עומד לך? אתה מתגעגע אליי?" ו"כמה מביך, אני רטובה עכשיו בגללך". ההודעות הטעונות מינית כללו גם תמונות עירום של המורה וסרטונים שלה מאוננת, עם הנחיות מפורשות לתלמידים לצפות בהם.

עוד מורות שחטאו
מורה פוטרה אחרי שתוכן פורנוגרפי שצילמה בכיתה הגיע לתלמידים

מורה אנסה בן 13 במשך 3 שנים ונידונה ל-60 ימי מאסר בלבד - לאחר חופשת לידה

השיחות שניהלה המורה עם תלמידיה. China Press, אתר רשמי
השיחות שניהלה עם תלמידיה/אתר רשמי, China Press

חלק (צנוע יחסית) מהתמונות ששיתפה המורה Xiao C ברשת

החדשות עוררו זעם ברשת, כאשר רבים מתחו ביקורת על חוסר המוסריות של הואנג בתור תפקידה כמורה ומחנכת. אחרים מחו שעל אף שחלק מהתוכן הפורנוגפי של הואנג הודלף כבר בשנה שעברה, בית הספר בחר שלא להודיע על כך להורים ולא נקט בכל סוג של צעד משמעתי בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully