וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה פוטרה אחרי שתוכן פורנוגרפי שצילמה בכיתה הגיע לתלמידים

15.2.2023 / 23:52

סרטון פרובוקטיבי של המורה למדעים סמנתה פיר - שצולם בכיתתה לצד בעלה המורה ופורסם ב-OnlyFans - הפך לויראלי בקרב התלמידים והגיע להנהלת בית הספר שהביאה להתפטרותה. היא התנצלה על המקרה והפנתה אצבע מאשימה לשכר המורים הנמוך שאילץ אותה להרוויח מהצד

סרטוני רשת של המורה סמנת'ה פיר/@xxxkhloekarter

סמנתה פיר, מורה למדעים בחטיבת הביניים Thunderbolt שבלייק האווסו סיטי, אריזונה, ארה"ב, נאלצה להתפטר מעבודתה לאחר שסרטון פרובוקטיבי שצילמה בכיתתה פורסם בחשבון הנועז שלה ב-OnlyFans והגיע לידי תלמידיה.

סמנתה צילמה את התוכן הפרובוקטיבי לצד בעלה, גם הוא מורה, ושיתפה אותו תחת השם הבדוי "קלואי קרטר". מה שבעיקר זעזע את הנהלת חטיבת הביניים הוא שהסרטון צולם בכיתה בה היא מלמדת, ככל הנראה לאחר שעות העבודה. בתקשורת המקומית דווח שהיא צילמה את הסרטון הנועז עבור העמוד של באתר המבוגרים במטרה להרוויח כסף מהצד, אך מאז שהסרטון הגיע לידי התלמידים ומשם להוריהם - הם קראו לפיטוריה. היא הוצאה ל"חופשה מנהלתית" שהביאה להתפטרותה ובעלה, דיליון, מורה לכיתה ד' בבית ספר אחר באזור שלקח גם חלק בצילומים, פוטר אף הוא.

ביום מורה

בלילה שחקנית פורנו

המורה (לשעבר) פרסמה סרטון התנצלות ברשת וטענה שפתחה חשבון ב-OnlyFans כי בני הזוג לא הצליחו לפרנס את משפחתם בשכר המורים שלהם. היא הסבירה בסרטון שהחלה לקחת פרויקטים נוספים בבית הספר כדי להרוויח מספיק, אך זה השפיע על הזמן שלה עם הילדים. היא אמרה: "הילדים שלי הם הדבר הכי חשוב לי ואני כבר מבלה אינספור שעות מחוץ לזמן החוזה שלי בפעילויות בית ספר נוספות. אני לא חושבת שזה הוגן שאני אצטרך להקריב את הזמן שלי עם הילדים בגלל ששכר המורים נמוך מדי".

היא הוסיפה: "הסרטון שפורסם צולם לאחר שעות העבודה בסוף השבוע. אף קטין מעולם לא נכח או היה מעורב בסרטונים שלי. אני כבר משלמת את המחיר על המעשים שלי בכך שאיבדתי את תעודת ההוראה שלי ואת העבודה שהכי אהבתי. נהניתי מאוד לעבוד עם עמיתיי לעבודה, ללמד את התלמידים שלי מדעים וזה הביא לי שמחה בכל יום. במבט לאחור על המקרה, אני מתחרטת לחלוטין על יצירת הסרטון בכיתה לאחר שעות הלימודים, אבל הרגשתי לכודה במצב הכלכלי שלי והבנתי שזו הדרך היחידה שבה המשפחה שלי תוכל לשרוד ולהתקיים. עם זאת, אני לא מאמינה שצריך להכפיש את שמי ברחבי הקהילה על טעות אחת".

סרטון ההתנצלות המלא שלה:

היום היא מוכרת תחתונים משומשים

סמנתה ציינה כי היא עשתה שימוש בשם בדוי וחסמה כל מי שיכלה מדף ה-OnlyFans שלה. עם זאת, לאחר שפרסמה באינסטגרם קישור לסרטון שיצרה בכיתתה, הוא הפך לויראלי ולבסוף הגיע לתלמידים. להנהלה נודע על הסרטון והיא התפטרה לאחר שהרגישה כי לוחצים עליה לעשות זאת. בעלה פוטר ב-2 בנובמבר לאחר שתמונות שלו הופצו בקרב חברי צוות המורים בבית הספר בו הוא עובד.

אם זה לא מספיק האמא לשניים נחסמה מאז מ-OnlyFans ופנתה למכירת הלבשה תחתונה וגרביים משומשים. באתר חלופי לתוכן פורנוגרפי, סמנתה פרסמה שורה של פריטי לבוש - מגרביים, דרך ביריות ועד תחתונים ואפילו גרבי ספורט שנלבשו לאימון כושר של 45 דקות.

היא מציעה למכירה גם הלבשה תחתונה זעירה שלטענתה הייתה "בשימוש פעמים רבות במהלך סקס; מעולם לא נשטפה ושימשה במשחקי BDSM".

על פי כתבה שפורסמה ב-News-Herald, אחת האמהות, אלה בילסקי, סיפרה כי בתה עדכנה אותה על הסרטון וכי בית הספר עדכן על המצב רק לאחר שהיא שיתפה פוסט זועם בפייסבוק על המורה. בילסקי הוסיפה: "אם זה היה 'רק' חשבון OnlyFans לא הייתי כועסת כל כך כי אז זה היה 100 אחוז אשמת ההורים של הילדים, אבל הסרטון היה ציבורי ומחיפוש קל בגוגל היה אפשר להגיע אליו".

הנהלת בית הספר שלחה מייל לכל הורי התלמידים כדי לעדכן אותם שהמורה אינה מועסקת עוד בבית הספר ולבקש מהם לוודא שיסירו את כל התוכן האסור מהטלפונים של ילדיהם. בהצהרה של מחוז בית הספר המאוחד של אגם האווסו נכתב: "הובא לידיעתנו שתלמידים הורידו וצפו בתוכן לא ראוי. הצילומים לא התרחשו במהלך יום הלימודים והאדם שמופיע בהם כבר לא עובד בבית ספרנו. אנא הסירו את כל התמונות והסרטונים מהטלפון של ילדכם ושוחחו איתם על שימוש נכון בטכנולוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully