וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה שכבה עם התלמידים שלה כ"כ הרבה פעמים - עד שאחד מהם הפסיק לספור

19.1.2020 / 7:13

מורה מאוקלהומה ניהלה רומן עם שניים מתלמידיה וקיימה איתם יחסי מין במכוניתה בצידי הדרך, כשאחד מהם טוען שאיבד את הספירה של כמות המפגשים המיניים. בתחילה המורה כפרה בהאשמות וטענה ש"רק חיבקתי אותם" אולם לאחר מכן הודתה

ABC - 40/29 News

מורה לאנגלית ומאמנת של קבוצת המעודדות בבית ספר באוקלהומה חשודה שקיימה יחסי מין עם מספר תלמידים שלה פעמים כה רבות, עד שאחד מהם כבר הפסיק לספור לדבריו. בתקשורת המקומית דווח שברנדי לין פורמן בת ה-29 ניהלה רומן עם שניים מהתלמידים שלה, בגילאי 16 ו-18, כשהיא אף מחליפה עם אחד מהם תמונות עירום בסנאפצ'ט. היא ניצבת כעת בפני ארבעה סעיפי אישום של תקיפה מינית, אחרי שהודתה ששכבה עם הקטינים - בתוך רכבה שעמד בשולי הכביש כשהיא מספקת את אמצעי המניעה, אותם החזיקה בתא הכפפות ברכבה.

לפי כתב האישום פורמן, שלימדה אנגלית בחטיבת ביניים באוקלהומה, הודתה שקיימה יחסי מין עם הנער בן ה-18 בערך שלוש פעמים, החל משנת 2017, ועד ליולי השנה, חודשיים אחרי שהוא סיים את לימודיו. תלמיד נוסף, בן 16, טוען שהוא ופורמן שכבו בביתה אחרי שהמורה אספה אותו ברכבה.

אותו קטין אמר שהוא לא זוכר כבר כמה פעמים הוא והמורה קיימו יחסי מין במהלך הרומן שלהם, שנמשך שלושה חודשים בקיץ 2017, על פי כתב האישום.

פורמן, שנעצרה בתחילת החודש, הועמדה לשימוע לקראת סיום תפקידה ודובר המחוז מסר בתגובה שהם קיבלו דיווח על "מגע מיני בלתי הולם" בין פורמן לשלושה תלמידים, כולל קטין שהיה תלמיד לשעבר בבית הספר. מיד לאחר מכן החלה חקירה. "בגלל הזכויות של התלמידים המעורבים, אנחנו לא יכולים למסור פרטים נוספים", נאמר בתגובה הרשמית של דוברות המחוז.

פורמן דחתה בתחילה את הטענות נגדה ואמרה שהיא קרובה לכל תלמידיה. היא הודתה שחיבקה אותם, "אך שום דבר מעבר", לפי כתב האישום. לאחר מכן, בחקירה שניה, היא נשברה והודתה שקיימה יחסי מין עם הקטינים, אך סירבה לתת הצהרה כתובה בנושא. היא אמרה לחוקרים שהיא הייתה חברה עם אחד הקורבנות בסנאפצ'ט לתקופה קצרה אחרי שהורידה את האפליקציה ושלחה לו שם הודעות זימה

למרות ההודאה בתצהיר היא טוענת לחפותה וושוחררה בערבות של 20 אלף דולרים כשהיא אמורה להגיע לבית המשפט ב-29 בינואר. אם תורשע, היא יכולה לשבת בכלא עד ל-10 שנים על כל עבירה.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully