וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה קיימה יחסי מין עם התלמיד שלוש פעמים בשבוע, כולל בבית הקברות

3.8.2023 / 0:09

מורה למדעים בת 25 קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 17, כולל בבית הוריו, ובבית הקברות העירוני. למרות שהוא מעל לגיל ההסכמה, היא צפויה להישלח לשלוש שנות מאסר אחרי שחתמה על הסדר טיעון

מורה הודתה שקיימה יחסי מין עם תלמיד קטין במשך מספר חודשים כשלוש פעמים בכל שבוע, כולל בבית קברות מקומי. התקשורת המקומית דווחה שקלי הייקס בת ה-25 לימדה מדעים בבתי ספר ציבוריים בווינסייד שבנברסקה בזמן שהחלה במערכת יחסים מינית עם התלמיד בן ה-17.

מכתב האישום עולה שהמורה קיימה יחסי מין עם התלמיד בכל רחבי העיר, כולל מספר פעמים בהן התגנבו לבית הוריו בשעה מאוחרת על מנת לקיים יחסי מין. בנוסף הם קיימו ביקורים תכופים בבית הקברות שם נהגו לקיים יחסי מין על המצבות. במסגרת עסקת טיעון הייקס הודתה באשמה לפני כשבוע בשני סעיפים של התעללות מינית מדרגה ראשונה ומדרגה שנייה על ידי עובד בית ספר. על פי החוק בנברסקה גיל ההסכמה הוא 16 ולכן היא לא הואשמה בבעילת קטין בהסכמה,אולם היא האושמה על פי החוק האוסר על מורה לקיים יחסי מין עם תלמיד תחת חסותו שהוא מתחת לגיל 21.

המורה קלי הייקס שנעצרה אחרי שקיימה יחסי מין עם תלמיד. Facebook, צילום מסך
כך היא נראתה בתור מורה/צילום מסך, Facebook
המורה קלי הייקס שנעצרה אחרי שקיימה יחסי מין עם תלמיד. Antelope County Sheriff's Office, צילום מסך
ואחרי המעצר/צילום מסך, Antelope County Sheriff's Office

על פי הדיווחים, מציאתה אשמה בכל אחד מהסעיפים עשוי לשלוח אותה לשלוש שנים בכלא, אולם התובעים הסיעו הסכימה שעונשי המאסר יהיו חופפים. לפני עסקת הטיעון שנחתמה בין הצדדים, היא הואשמה בעבירות עליהן יכלה להשלח למאסר של עד 20 שנה.

הייקס נעצרה בתחילה בינואר 2023, אחרי שהרשויות חקרו מידע שהגיע אליהם על מערכת היחסים הלא חוקית. זמן קצר לאחר מכן, המורה למדעים והספרנית הגישה את התפטרותה מעבודתה, אולם הכחישה את כל ההאשמות נגדה - עד שבבית הקורבן נמצא מכתב ממנה.

כמה שבועות מוקדם לכן, שוטרים זיהו שני כלי רכב עוזבים את אזור בית הקברות של וינסייד והתלמיד שרכבו נעצר לתשאול אמר שהוא נפגש עם חברתו קלי, כך דיווחו השוטרים שבדקו את לוחית הזיהוי של הרכב השני וגילו שהוא שייך למורה שלו.

עוד מורות שעברו על החוק
סקס עם קטינים בבריכה, אספקת סמים ואלכוהול: עוזרת המורה נתפסה על חם

המורה שכבה עם התלמידים שלה כ"כ הרבה פעמים - עד שאחד מהם הפסיק לספור

המורה קלי הייקס שנעצרה אחרי שקיימה יחסי מין עם תלמיד. Facebook, צילום מסך
המורה קלי הייקס שנעצרה אחרי שקיימה יחסי מין עם תלמיד/צילום מסך, Facebook

הזוג היה נפגש בערך שלוש פעמים בשבוע כדי לקיים יחסי מין, כך עלה מעדות אחותו של הקורבן, כשהמשטרה מצאה מספר ראיות שמגבות את הטענות שלה. התשאולים של חברי המשפחה של התלמיד גילו גם שהוא אפילו שאל את הוריו "איך ירגישו אם הוא יצא עם בת 25".

גזר הדין של הייקס יפורסם ב-6 בספטמבר בבית המשפט של מחוז ווין. בתקשורת המקומית מזכירים שהו היא המורה השנייה של בית הספר וינסייד שהואשמה בקשר לא נאות עם תלמיד השנה - המורה לאומנות רייצ'ל מקפיליפס קיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15 ונשלחה לחצי שנת מאסר ושנתיים על תנאי.

  • עוד באותו נושא:
  • מורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully