וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שדחו את החופשה: מאות מפגינים במושב רמות - בו נופש הזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 20:37

המוחים נגד המהפכה המשפטית התאספו בשער המושב הסמוך לכנרת כשהם מניפים דגלי ישראל ולובשים חולצות עליהן נכתב "דמוקרטיה" ו"תתנגדו". נתניהו החליט לדחות את החופשה ביממה ולקיים פגישה עם הרמטכ"ל הלוי ברקע משבר המילואים המחריף בצה"ל

בוידאו: הפגנה נגד המהפכה המשפטית בעקבות הגעתם של ראש הממשלה ורעייתו לחופשה במושב רמות./ללא

מאות מפגינים נגד המהפכה המשפטית התאספו הערב (שני) בשערי המושב רמות הסמוך לכנרת - שם נופשים ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. המוחים הניפו דגלי ישראל מחוץ למושב ולבשו חולצות עליהן נכתב "דמוקרטיה", ו"תתנגדו". אתמול נתניהו דחה את חופשתו ביממה וזאת בשל פגישתו עם הרמטכ"ל הרצי הלוי, ברקע משבר המילואים המחריף בצה"ל.

בשבוע שעבר הזוג נפש במושב נווה אטי"ב שברמת הגולן, וגם שם התאספו עשרות מפגינים. המוחים צעדו בשבילי המושב וצעקו בין היתר "הממשלה עבריינית" ו-"אנחנו לא מפחדים". כמו כן הם הקימו מחנה אוהלים בשולי המושב ושהו בו.

בהמשך עתר המושב לבג"ץ ודרש מכוחות הביטחון להסיר את החסימות על הישוב ולפתוח את המרחב הציבורי. התושבים טענו כי בעקבות החסימות הם לא מסוגלים לראות את בני משפחתם, מנועים מלקנות תרופות ואף חלקם לא מסוגלים לצאת ולעבוד.

הפגנות נגד המהפכה המשפטית בעקבות הגעתם של ראש הממשלה ורעייתו לחופשה במושב רמות. 14 באוגוסט 2023. אלי אשכנזי
המפגינים מחוץ לרמות/אלי אשכנזי

"לצערינו, למרות הסיכומים ביננו לבין כוחות הביטחון, נווה אטי"ב נצורה", נכתב מטעם המושב, "ההגבלות שהוטלו על נווה אטי"ב משתקות את החיים והפרנסה בישוב". במכתב נמסר כי בישוב מתגוררים תושבים על כל קשת הדעות הפוליטית, וכי אין ברצונם לקצת צד במחאה. אולם, הוסיפו מטעם הישוב וטענו כי "כרגע נפגע קשות מרקם החיים בישוב".

עוד בוואלה!

באישור המשטרה: עשרות מפגינים נכנסו למושב נווה אטי"ב - בו נופשים הזוג נתניהו

לכתבה המלאה
הפגנה נגד המהפכה המשפטית בעקבות הגעתם של ראש הממשלה ורעייתו לחופשה במושב רמות. 14 באוגוסט 2023. אלי אשכנזי
המפגינים מחוץ לרמות/אלי אשכנזי

על פי המתואר במכתב, בישוב טוענים כי רבים מתושבי המקום סורבו להכנסת ילדיהם או נכדיהם למקום. עוד נמסר כי תושבים סורבו במחסומים כשניסו להגיע לבית מרקחת, וכי כבישי הגישה למטעים נחסמו ללא תאום מול האגודה, וכעת חקלאים לא מסוגלים להגיע לעבודתם.

"ניסינו לדבר עם כוחות הביטחון על מנת להקל על התושבים והחקלאים אך נתקלנו באטימות", מסר הישוב, "לכן נאלצה האגודה להגיש עתירה דחופה לבג"ץ לפתיחת המרחב הציבורי והפרטי של התושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully