וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד ממובילי המאבק נגד המהפכה המשפטית: "לא תקום מפלגת מחאה"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 11:41

ברקע הסקרים האחרונים שכללו מפלגה אפשרית של מובילי המחאה, הבהיר רועי נוימן ב-103FM כי לא מתוכננת לקום אחת כזו. "אם נתרכז בהקמת מפלגה חדשה ולא בלעצור את התהליכים האלה, הבחירות הבאות לא יהיו חופשיות כי התקשורת לא תהיה חופשית ואנשים לא יידעו מה הולך במדינה"

רועי נוימן מתארח ב"תיק טוק" עם דוד ורטהיים/ראובן קסטרו, מערכת וואלה!

רועי נוימן, אחד ממובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית, הבהיר הבוקר (ראשון) כי לא תקום מפלגה של יוצאי המחאה שתרוץ בבחירות הבאות. זאת, על רקע סקרים אחרונים שכללו מפלגה אפשרית כזו.

בריאיון ל"שבע-תשע", תוכנית הבוקר של 103FM, אמר נוימן כי לא תהיה מפלגת מחאה, כי "אם נתרכז בהקמת מפלגה חדשה ולא בלעצור את התהליכים האלה, הבחירות הבאות כבר לא יהיו חופשיות כי התקשורת לא תהיה חופשית ואנשים לא יידעו מה הולך במדינה".

עוד הסביר מה לדבריו השלב הבא של הבא של המחאה: "יש כמה דברים, חוקי הדתה שאנחנו רואים שהם מנסים להעביר, אם זה מהחוקים של ההפרדה במעיינות והחופים, הכול זה חלק מאותה חבילה של לנסות לכפות על אנשים דת, ולפרק את ערכי השויוון במדינת ישראל - אני לא רואה את הממשלה הזו מצליחה לשרוד ניסיון העברה של חוק ההשתמטות".

רועי נוימן מתארח ב"תיק טוק", אוגוסט 2023. ראובן קסטרו
"אם נתרכז עכשיו בהקמת מפלגה - הבחירות הבאות כבר לא יהיו חופשיות". נוימן/ראובן קסטרו

נוימן הדגיש כי המאבק יתמקד בשוויון זכויות וחובות. "אחד הדברים שהכי כואבים לאנשים זה שמנסים לייצר פה שני מעמדות וזה משהו שאנחנו ממש מרגישים בהפגנות שלנו - שיש צד אחד שמשלם מיסים ושמשרת בצבא, וצד שני שלא משלם מיסים, לוקח את המיסים, וגם לא משרת את המדינה. אם הממשלה תנסה להחריף עוד יותר את המצב הזה, אנחנו נראה פה מספרים ומהלכים חסרי תקדים שעוד לא ראינו עד היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully