וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף במיל': "צה"ל שותף בפשעי מלחמה ביו"ש - שמזכירים את גרמניה הנאצית"

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 10:44

עמירם לוין אמר כי בגדה המערבית יש אפרטהייד וכי פעולות כוחות הביטחון שם הן פשעי מלחמה. "תסתובב בחברון ותראה רחובות שערבים לא יכולים להסתובב שם", טען בראיון לכאן רשת ב'. "זה כואב ולא נעים אבל זו המציאות - עדיף להתמודד איתה קשה ככל שתהיה מאשר להתעלם ממנה"

בוידאו: חוסלה חוליית מחבלים בג'נין שהייתה בדרך לפיגוע/ללא

האלוף במילואים והמשנה לראש המוסד לשעבר עמירם לוין, אמר הבוקר (ראשון) כי ביהודה ושומרון יש אפרטהייד וכי צה"ל מתחיל להיות שותף בפשעי מלחמה - כמו שקרה בגרמניה. "צה"ל מתחיל להיות שותף לפשעי מלחמה בתהליכים עמוקים המזכירים תהליכים שקרו בגרמניה הנאצית", אמר לוין בראיון לכאן רשת ב'. "תסתובב בחברון ותראה רחובות שערבים לא יכולים להסתובב שם. זה כואב ולא נעים אבל זו המציאות. עדיף להתמודד איתה קשה ככל שתהיה מאשר להתעלם ממנה".

עוד תקף לוין את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי הוא נמצא יותר מידי זמן בשלטון. "ניצלו את חולשתו קבוצה משיחית, עבריינים, נוער גבעות שאינם יודעים מה זאת דמוקרטיה. בן גביר צריך לשבת תחת סורג ובריח".

עמירם לוין, הפגנה נגד המהפכה המשפטית, קפלן , 12 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
עמירם לוין/ראובן קסטרו

אתמול לוין נאם על במת ההפגנה המרכזית נגד המהפכה המשפטית בקפלן ומנה את שמות חלק מחבריו שמתו, שלדבריו "בכל מלחמות ישראל, עזבו את הבית, עזבו את המשפחה, ורצו אל שדות הקרב כדי להציל את מדינת ישראל". בנאומו, פנה אלוף לוין לראשי מערכת הביטחון בישראל ואמר: "היו אמיצים ונחושים מול מחרבי ישראל".

"ביבי רוצה שנמסור את מפתחות המדינה לחבורת שרים הזויה, חלקם עבריינים מורשעים ומשתמטי שרות צבאי, שרי שקר וחבורת פשע שאינם יודעים מהי דמוקרטיה, מפני שהם ועוזריהם גדלו בחבל ארץ שאין בו אחת". אמר לוין, והוסיף: "לשרים שמעודדים טבח בפלסטינים הנתונים לשלטוננו, לשר גזען שבוזז את תקציב המדינה, ומונע תקציב מהערבים, רק כי הם ערבים. לשר משפטים שרוצה רשות אחת ללא מערכת משפט עצמאית. אנחנו לא ניתן לביבי וחבורת שריו להפוך את ישראל לדיקטטורה. לא ניתן ולא נשקוט עד שננצח".

בהמשך, פנה לוין, לשעבר מפקד פיקוד צפון והמשנה לראש המוסד, לכמה שרים במפלגת הליכוד: "אני פונה מכאן ליואב גלנט, כשאתה חושב על ביטחון ישראל, תחשוב על חברך יוסי קורקין שנפל בקרב - את מי תרצה כשתצא למלחמה? את ממשיכי דרכו או את כנופיית המשתמטים של בן גביר, סמוטריץ וגולדקנוף?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully