וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטיף פיצוץ: שני פלסטינים ניסו להבריח אקדח ותחמושת שהסליקו בשקיות חטיפים

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 18:54

השניים עוכבו במחסום חוצה שומרון לאחר שעוררו את חשדם של הבודקים הביטחוניים. בחיפוש שביצעו ברכבם נמצאו אקדח, כמה מחסניות ותחמושת שהוסלקה בשקית במבה וחטיף נוסף. השניים והאמל"ח שאותר, הועברו להמשך טיפול של גורמי הביטחון

סיכול הברחת נשק בדרום/צילום: דוברות המשטרה

שני פלסטינים עוכבו היום בשעות אחר הצהריים (שבת) כשניסו לעבור במחסום חוצה שומרון עם רכבם - כך נמסר ממשרד הביטחון. הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים עיכבו הרכב הפלסטיני, שעורר את חשדם, ובבדיקתו מצאו אקדח, מספר מחסניות ותחמושת שהוסתרו בתוך שקיות חטיפים. שני נוסעי הרכב והאמל"ח הועברו להמשך טיפול גורמי הביטחון.

אקדח שהתגלה בשקית חטיפים ברכב פלסטיני, 12 באוגוסט 2023. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון, אתר רשמי
אקדח שהתגלה בשקית חטיפים ברכב פלסטיני, 12 באוגוסט 2023/אתר רשמי, אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
שקית החטיפים שבה התגלה אקדח ברכב פלסטיני, 12 באוגוסט 2023. אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון, אתר רשמי
שקית החטיפים שבה התגלה האקדח, 12 באוגוסט 2023/אתר רשמי, אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

בחודש מאי האחרון, המשטרה עצרה שני גברים בחשד שניסו לייבא מכולות עם אלפי חלקי נשק מטורקיה, שככל הנראה יועדו לשטחי הרשות הפלסטינית, בתוך מכולות ציוד של כלי בית, ביגוד וטקסטיל. השניים, בן 33 מג'דיידה מכר ובן 29 מסחנין, נעצרו בתום חקירה סמויה של המכס בחיפה והיחידה המרכזית של מחוז חוף במשטרה.

החקירה בנושא נפתחה לאחר דיווח שהתקבל במרץ האחרון מבית מכס חיפה. לפי הדיווח, במהלך בדיקת מכולה שתכולתה הוצהרה כ"ציוד למסעדות", עלה החשד שהיא מכילה ציוד אחר. בבדיקה אותרו מאות חלקים של כלי נשק שהוסתרו, בהם מכלולים וחלקים שונים לנשק מסוג M16. במהלך החקירה נמצאו מכולות נוספות שהוצהרו כמכילות ביגוד, כלי בית, הלבשה וטקסטיל, אך בפועל נתפסו גם בהן חלקי נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully