וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גויה, גדלת בגרמניה הנאצית?": אישה הותקפה לאחר שהשתמשה בטלפון מחוץ לבית כנסת

עודכן לאחרונה: 12.8.2023 / 17:32

תושבת הרצליה שהתהלכה מחוץ לבית כנסת בעיר, ספגה "מבול" של הערות וגידופים על ידי אחד מבאי בית הכנסת, שקרא לעברה: "שבת שלום גרמניה הנאצית", "היא הורסת את השכונה הזאת", "על אפך ועל חמתך יהיה לך גם בית כנסת מחוץ לבית", "תתעוררי, המשיח מגיע גברת"

"את גויה, תודה רבה לך גויה", "היא הורסת את השכונה הזאת", "על אפך ועל חמתך יהיה לך גם בית כנסת מחוץ לבית", "תתעוררי, המשיח מגיע גברת", אלה הם רק חלק מהגידופים וההערות שספגה היום (שבת) תושבת הרצליה שהתהלכה מחוץ לבית כנסת בעיר, לאחר שככל הנראה הלכה עם הטלפון הנייד שלה בידה.

בפתח הסרטון, ניתן לצפות בגבר לבוש בחליפה אפורה, ככל הנראה אחד מבאי בית הכנסת, מתחיל לתקוף אותה מילולית, תוך שהוא צועק לעברה: "שבת שלום גרמניה הנאצית. את אנטישמית? את גרמניה? מצלמת יהודי במצלמה ביום שבת, השם ירחם. את גרמניה? את יהודיה? מה את? גרמניה? בגרמניה הנאצית גדלת?".

לאחר מכן, נשמעת האישה משיבה לו: "מה אתה יודע מה אני אוכלת אידיוט אחד", כאשר לא ברור מה הרקע שהוביל לחיכוך בין השניים, אם כי לפי התיעוד שהופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות - היה זה הגבר שהרבה לתקוף אותה. עוד במהלך הסרטון, ניתן לצפות בגבר נוסף, רכוב על אופניים חשמליים, מנסה להרגיע את האדם שקילל את האישה - אך ללא הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully