וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב מכבים יואשם ברצח בנו: "8 כדורים ושתי דקירות זו לא הגנה עצמית"

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 21:32

במשטרה הגיעו למסקנה כי גרסתו של בלום, שלפיה הוא פעל מהגנה עצמית וירה למוות בבנו המאומץ עומרי, אינה מתיישבת עם הממצאים. אמו הביולוגית של הנרצח: "הוא היה ילד טוב ולא איים עליו". סנגורו של החשוד: "הוא הגן על עצמו מפני תקיפה בסכין"

בווידאו: גיורא פרי הורשע ברצח אשתו, אסתר אהרונוביץ', ב-2019/מערכת וואלה!

שי בלום, שירה למוות בבנו המאומץ עומרי לפני כשלושה שבועות ביישוב מכבים, צפוי להיות מואשם בעבירת רצח. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (שלישי) את מעצרו של בלום בשלושה ימים נוספים והמשטרה הגישה הצהרת תובע.

גורם במשטרה סיפר היום כי גרסתו של בלום שלפיה הוא פעל מהגנה עצמית אינה מתיישבת עם הממצאים בשטח. "לעומרי היו שמונה פצעי ירי, שבעה בחזה ובסנטר ואחד בגב. היו לו גם שתי פגיעות סכין כשהיא נשארה נעוצה בגופה. אי אפשר לטעון להגנה עצמית עם שמונה כדורים ושתי פגיעות סכין. הקורבן נמצא ממש כמו שרואים בסרטים, עם סכין בחזה", אמר הגורם.

זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח במכבים/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90

עוד הוא סיפר: "בתחקור הראשוני טען בלום שהבן הגיע הביתה ויצא איתו לסיבוב כדי להרגיע אותו והוא נתן לו 400 שקל כדי לשכנע אותו לחזור להוסטל, ולפתע עומרי שלף עליו סכין, והוא בתגובה ירה עליו שלושה כדורים. הנתיחה הראתה אחרת. התיק מתרכז באותן חמש דקות - עד שיצאו ליער עברו כ-15 דקות וכל הטיול נמשך 7 דקות עד שאנחנו מקבלים את הדיווח ל-100. יש כוונה להגיש כתב אישום ברצח, עדיין לא ידוע איזה רצח, זו החלטת הפרקליטות".

לדברי רפ"ק גיללס, הוויכוח במשפחה היה על חזרתו של עומרי בלום להוסטל. על שאלת המניע סיפר הקצין: "אין לחשוד הסבר הגיוני לרצח. גם בחקירה האחרונה הוא המשיך להתעקש ולטעון שהוא זוכר שירה בו שלושה כדורים. הוא ירה כמעט מחסנית שלמה. ייתכן שחלק מהכדורים נורו כשהקורבן כבר היה בשכיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו. יונתן שאול, פלאש 90, פלאש 90
זירת הרצח במכבים, האב שי בלום נעצר בחשד שירה למוות בבנו/פלאש 90, יונתן שאול, פלאש 90

עוד עולה מחקירת המשטרה כי הבן התקשר למוקד 100 והתחנן לסיוע. "אין לי לאן ללכת, אני באמצע הכביש וצריך עזרה", הוא אמר למוקד. ניידת אספה אותו והביאה אותו לתחנת משטרה.

האם הביולוגית של הבן אמרה לוואלה!: "ידעתי מההתחלה שהוא יואשם. רק הספקתי להכיר את הילד שלי. אני במצב מאוד קשה, שבורה נפשית. כל דיון הארכת מעצר שלו שאני מגיעה אני יכולה תוך שנייה להתמוטט שם. כולי רועדת ואני ממש בלחץ וקשה לי לראות אותו גם אם זה בטלוויזיה או במציאות, יש לי תחושות ממש קשות כשאני רואה אותו. זה נוראי פשוט. אני סומכת על המשטרה שימצו את כל הדין האפשרי. אני יודעת שהילד שלי היה ילד ממש טוב ולא איים עליו".

עו"ד עופר ברטל. גבי מימון, אתר רשמי
עו"ד עופר ברטל/אתר רשמי, גבי מימון

עו"ד עופר ברטל ממשרד ברטל-כהן שמייצג את האב שחשוד ברצח בנו מסר לוואלה: "לטענתנו האב הגן על עצמו מפני תקיפתו בסכין על ידי בנו וטענותינו אודות הטרגדיה יושמעו בפירוט במהלך המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully