וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוויטה, אבטחה כבדה וצוותי רפואה: זוהי עלות החופשה של הזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 22:24

הביקור של ראש הממשלה ורעייתו במלון פנדה בנווה אטי"ב מעורר עניין בעיקר בגלל הניסיונות של המפגינים למחות מולם. אולם, מבדיקת וואלה! עולה כי השהות במלון בלבד של בני הזוג וצוותם, תעלה כ-200 אלף שקלים. עלויות האבטחה יסתכמו במאות אלפי שקלים נוספים | כל הנתונים

בווידאו: המפגינים שישנו במושב שבו נתניהו נופש: "רק רוצים למחות"/מחאת הצפון

החופשה של בני הזוג נתניהו במושב נווה אטי"ב הסמוך לחרמון מעוררת עניין רב, בעיקר סביב רצון המוחים שמבקשים להפגין מול ראש הממשלה ורעייתו, והטענות כלפי המשטרה שחוסמת אותם מלהגיע ליישוב. אך מהן עלויות הביקור של בני הזוג?

מבדיקת וואלה!, במלון "פנדה", שם שוהים בני הזוג, ישנה סוויטת דופלקס משפחתית פרימיום שעלותה ללילה אחד עומדת על 9,000 שקלים. עלות לילה בבקתת דלוקס זוגית עומדת על 2,350 שקלים ללילה. במלון ישנן 43 בקתות נופש ובחלקן נמצאים נופשים שהזמינו חדרים מראש, אך בהנחה שעבור בני הזוג, עוזריהם והמאבטחים נשכרו לפחות 20 חדרים במלון, הרי שעלות הביקור של ראש הממשלה ורעייתו עומדת על כ-200 אלף שקלים, עבור השהות במלון בלבד.

מלון פנדה נווה אטי"ב. אלכס גיינר, אתר רשמי
מלון פנדה נווה אטי"ב/אתר רשמי, אלכס גיינר

אך החופשה של בני הזוג לא מסתכמת בעלות המלון. לאחר בדיקה עם גורמי מקצוע, הועלתה הערכה כי עלות האבטחה של ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בצפון עשויה להגיע למאות אלפי שקלים באופן שיכלול הלנת צוותי מאבטחים במרחב, שירותים כימיים, מחסומים, אמצעי מיגון ואיסוף ניידים שיוצבו לצורכי השהייה, שוטרי משטרת ישראל ומג"ב, כלי רכב, סיורים ניידים, סגירת צירים, בידוקים לאזרחים במרחב, תצפיות, צוותי רפואה, הפעלת כלי טיס לא מאוישים במרחב, תיאום עם גורמים אזרחיים וביטחון במרחב, וכוחות עתודה למקרה של אירועים חריגים. כל זאת לא כולל מימון עלות החופשה עצמה.

רמת האבטחה וההשלכות של היבטי אבטחת ראש הממשלה לא מפורטים בציבור כדי לא לפגוע ברכיבי הביטחון ושיטות הפעולה. כמו כן, את רמת האבטחה קובעת היחידה לאבטחת אישים בשירות הביטחון הכללי, לאחר מתן אישורים של הדרגים הבכירים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ביבי נתניהו, שרה נתניהו. תומר נויברג, פלאש 90
בני הזוג נתניהו/פלאש 90, תומר נויברג
המפגינים שישנו במושב נווה אטי"ב בו נתניהו נופש: "רק רוצים למחות" 08 באוגוסט 2023. ללא, אתר רשמי
מתחם האוהלים שהקימו המפגינים/אתר רשמי, ללא

עשרות בני אדם המפגינים נגד המהפכה המשפטית ישנו הלילה בשולי המושב שברמת הגולן. הנוכחים הקימו מחנה אוהלים ושהו בו. במקביל, הוגשה הבוקר עתירה לבג"ץ בדרישה לאפשר להם להפגין במושב.

בשעות הבוקר, טענו המפגינים כי המשטרה מונעת ממוחים נוספים להצטרף אליהם וגם לספק להם מזון, שתייה ורשתות צל. לדבריהם, קיימת אפשרות שיפנו אותם מהמקום. לטענת המפגינים, בימים האחרונים הושג סיכום בין נציגיהם לבין הנהגת היישוב על מיקום ההפגנה, אלא שהמשטרה הקימה מחסומים במרחק קילומטר וחצי מהכניסות ליישוב, ואינה מאפשרת כניסה עם כלי רכב או רגלית.

עורך הדין גונן בן יצחק מסר עם הגשת העתירה כי "הפסיקה בעניין חופש ההפגנה לא מאפשרת למשטרה לסגור מקום באופן טוטאלי ולמנוע מאזרחים את חופש התנועה ומימוש זכות המחאה. אנחנו רואים לנגד עינינו אירוע השמור למשטרים דיקטטורים אפלים. השליט ורעייתו יוצאים לנופש באתר שהופך למקום סגור ומסוגר ורק חסר שתגיע להקת פרחי ירושלים להריע לבני הזוג על מנת שלא ישמעו מה חושב עליהם העם. תפקיד המשטרה הוא לאזן בין צרכי הביטחון, צרכי היישוב לזכות הבסיסית למחאה במדינה דמוקרטית אך נראה שבמסגרת המירוץ למפכ"לות, הפכו הניצבים למשרתי הדיקטטורה שבדרך. בית המשפט חייב להתערב בהקדם, לעצור את הטירוף ולהורות למשטרה לאפשר את המחאה ביישוב גם אם זה אומר שמר וגברת נתניהו ישמעו מה יש לציבור לומר להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully