וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה תוך שבועיים: חשד להצתה בבניין משרדים בחיפה

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 9:22

שבוע לאחר הגשת כתב אישום בגין הצתת "בית טל", עלה המקום באש פעם נוספת. איש לא נפגע אך נגרם נזק כבד. קצין חקירות קבע כי מדובר ככל הנראה בהצתה. מבנה סמוך נוסף הוצת בתקופה האחרונה

בווידאו: חשד להצתה בבניין משרדים ברחוב היינריך הרץ שבחוף שמן שבחיפה./דוברות כבאות והצלה

שריפה פרצה הבוקר (שלישי) במבנה המשרדים "בית טל" ברחוב היינריך הרץ שבחוף שמן בחיפה. המשטרה מסרה כי ישנו חשד שמדובר בהצתה. לא היו נפגעים באירוע אך נזק כבד נגרם לבניין.

זו הפעם השנייה בשבועיים האחרונים שבניין זה נשרף, כשהפעם מדובר בשריפה משמעותית יותר מהפעמים הקודמות. בניין סמוך הוצת גם הוא בתקופה האחרונה. השריפה מגיעה ברקע כתב אישום נגד ארבעה חשודים בגין גביית "פרוטקשן" משני הבניינים.

עם קבלת הדיווח על עשן ואש העולים ממבנה המשרדים בשעות הבוקר המוקדמות, הגיעו למקום לוחמי אש מתחנת חיפה והחלו לפעול לכיבוי באש. "כבר כשהגענו ראינו עשן כבד מהקומה הראשונה של מבנה משרדים בן שלוש קומות", סיפר רס''ל מוטי ברכה, "נכנסנו מייד והתחלנו בסריקות תחת חום ועשן סמיך שהקשה על הראות באמצעים טרמיים איתרנו את מוקד הבעירה וכיבינו אותו, בהמשך ביצענו בסריקות לאיתור לכודים ושחרור העשן".

חשד להצתה בבניין משרדים ברחוב היינריך הרץ שבחוף שמן שבחיפה.. כבאות והצלה, אתר רשמי
חשד להצתה בבניין המשרדים בחיפה, היום/אתר רשמי, כבאות והצלה

בחודש שעבר, הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום נגד ארבעה מתושבי העיר בגין פרשיית סחיטת דמי חסות בבנייני המשרדים. על פי כתב האישום, מהראן בני רביעה (27) ואביו מחמוד בני רביעה (53), ג'וואד בני רביעה (20) שהתגורר אצלם וחברו נור מחאמיד (21) נלכדו כשפעלו בצוותא תוך שהציגו את עצמם כמשפחת פשע, "השומרים של חוף שמן", ואיימו על אנשי חברת הניהול של בנייני משרדים באזור. הרבעיה דרשו כספים, עבור "שירותי שמירה" שכלל לא התכוונו לספק.

עוד בוואלה!

אחד החשודים בהצתת מתבן הסוסים: סטודנט למשפטים, לוחם גבעתי לשעבר

לכתבה המלאה
חשד להצתה בבניין משרדים ברחוב היינריך הרץ שבחוף שמן שבחיפה.. כבאות והצלה, אתר רשמי
בניין המשרדים שהוצת, היום/אתר רשמי, כבאות והצלה

משלא קיבלו את הכספים, ניפצו הרבעייה את חלונות דלת הכניסה לבניין. כמו כן, התפרצו למשרדה של אחת השוכרות בשבירת דלת הזכוכית בכניסה למשרדה, השליכו מסך טלוויזיה לרצפה, גרמו אי סדר ונזקים בסך כולל מוערך של עשרות אלפי שקלים. בשיטה זו ביקשו הרבעיה סכומי כסף שעם הזמן הלכו וגדולו, עד שלבסוף נעצרו על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully