וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות פרצו לבית החולים בנהריה - 4 מאבטחים נפצעו קל

עודכן לאחרונה: 8.8.2023 / 9:20

תושבי כסרא-סמיע ניסו להיכנס לחדר המיון כדי לבקר מטופל שנפצע בתאונת דרכים. לאחר שסורבו, הם פרצו למקום, והמרכז הרפואי נאלץ להזמין שוטרים ואנשי יס"מ. גם 3 מהמתפרעים נפגעו קל. כל הפצועים טופלו בבית החולים

בווידאו: אלימות בביה"ח סורוקה: הורים חלקו על דעת רופא בנם ותקפו אותו בפניו/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עשרות אזרחים התפרצו אמש (שני) למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, בניסיון לבקר מטופל שנפצע בתאונת דרכים. המתפרעים, תושבי המועצה המקומית כסרא-סמיע, נכנסו לבית החולים בכוח לאחר שלא הורשו להיכנס, וניסו לפרוץ לחדר המיון - כך על פי הודעת המרכז הרפואי.

בעקבות האירוע, הוזעקו למקום כוחות משטרה שכללו אנשי יס"מ. שבעה בני אדם נפגעו קל בתקרית, בהם ארבעה מאבטחים, והם קיבלו טיפול בחדר המיון במקום. שניים מהמתפרעים נעצרו על ידי המשטרה.

המרכז הרפואי לגלילאתרהוראות הגעה, נהריה. אוגוסט 2013. אדריאן הרבשטיין
המרכז הרפואי לגליל נהריה/אדריאן הרבשטיין

בחודש ינואר, תקפו זוג צעירים בני 24 ו-28 מירוחם ואשבול רופא, גרמו לו לחבלות ואיימו עליו, לאחר חילוקי דעות ביניהם לגבי הטיפול בבנם. הרופא נפצע בפניו וקיבל טיפול רפואי במיון בעוד שוטר נקודת המשטרה בבית החולים עיכב את השניים לחקירה. כמה ימים לאחר מכן, תקפה מטופלת במרכז לבריאות האישה של כללית ברמלה את אחד הרופאים עם אגרופן ממתכת ובעטה בראשו.

בעקבות אותם אירועי אלימות חמורים נגד רופאים, הודיע בית החולים סורוקה בחודש ינואר כי ישבית את פעולותיו למשך שלוש שעות. יום לאחר מכן, הודיעה ההסתדרות הרפואית על יום של שביתה. השביתה כללה את בתי החולים הכלליים, הגריאטריים, הפסיכיאטריים והשיקומיים בכל הארץ. "מישהו שם בממשלה צריך להתעורר ולשים סוף להפקרות הזו", מסר יו"ר ההסתדרות פרופ' חגי עם ההכרזה על ההשביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully