וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הציל את הבת שלי": הביקור המרגש אצל משפחת הנרצח בפיגוע בתל אביב

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 19:57

אביה של הבחורה שהסייר חן אמיר הציל בזמן הירי בפיגוע בנחלת בנימין, הגיע לבית משפחת אמיר, שם נפגש עם ורד - אלמנתו של חן. "למרות שאנחנו לא מכירים - החלטנו לבוא להשתתף בצערכם ולהציע את עזרתנו. כל מה שתצטרכי, אמר". ורד הודתה לו וסיפרה בכאב: "נשאר לנו מכתש בלב"

בווידאו: "הציל את הבת שלי": הביקור המרגש אצל משפחת הנרצח בפיגוע בתל אביב/יניר יגנה

ורד אמיר, אלמנתו של חן שנרצח בפיגוע בתל אביב בשבת, סיפרה היום (שני) בשיחה עם וואלה! על הרגעים בהם גילתה שבעלה נפגע. "שמענו שהיה פיגוע בתל אביב, נלחצתי, אם יש פיגוע הוא ישר מתקשר או שולח הודעה", אמרה. "הפעם הוא לא ענה לטלפונים והודעות, התקשרתי לחבר והוא אמר לי לנסוע לאיכילוב".

"כשהגעתי לבית החולים הרופאים אמרו לי שהם ניסו הכול, אבל הפגיעות קטלניות והם מצטערים", המשיכה ורד. "באותו בוקר הוא נסע עם הבנות לקיבוץ כדי לתת לי שקט ללמוד, הוא עשה יום כיף עם המשפחה בקיבוץ. הוא חזר, שם קסדה, לבש את המדים ויצא למשמרת, ממש בתחילת המשמרת זה קרה. ממבול הטלפונים הבנתי שהיה פיגוע".

לדברי ורד, חן "תמיד התחבר לעניין הביטחוני, זה שילב את שני הדברים שאהב - את העיסוק הביטחוני והאופנועים. הוא תמיד ראה את טובת הכלל לפני הטובה האישית שלו, פחד לא היה בלקסיקון שלו. הבנות שלנו מעריצות אותו, אמרתי להן 'אבא שלכן גיבור והציל הרבה אנשים'. נשאר לנו מכתש בלב, הוא היה גיבור בחייו ובמותו".

הלווית הנרצח בפיגוע, חן אמיר, סייר מיחידת האופנועים של אגף סלע בשיטור העירוני, קיבוץ רעים, 6 באוגוסט 2023. אבי רוקח, צילום מסך
ורד אמיר, אלמנתו של חן/צילום מסך, אבי רוקח

אביה של הבחורה שחן הציל בזמן הירי בנחלת בנימין ביום שבת, הגיע היום לבית משפחת אמיר, שם נפגש עם ורד - אלמנתו של חן. "הייתה לו המון חכמה והמון ערנות, כמו שאמרת הוא היה הראשון בכל מקום", אמר לה האב. "הבת שלי הייתה עשרות מטרים משם", ציין.

"כששמענו את זה, החלטנו למרות שאנחנו לא מכירים אתכם, שנבוא להשתתף בצערכם, להציע את עזרתנו", הוסיף. "מגישים לך טלפון ובכל עת שתחפצי ותרצי לשנות אווירה - יש לנו בית בקיסריה, את מוזמנת".

ורד הנרגשת הודתה לו: "שתדע שזה חשוב לי לשמוע". האב הציע לה אף לשוחח עם שניים מנכדיו, שגם הם חד הוריים. בסיום השיחה בין השניים, האב פנה לורד ואמר לה: "אני לא מדבר על היופי הפיזי של בעלך, אלא על הנחישות. באמת, כל מה שתצטרכי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully