וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומסים, הפגנות ואבטחה כבדה: במושב הקטן ברמת הגולן מתכוננים לחופשה של הזוג נתניהו

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 12:31

רה"מ ורעייתו צפויים להתארח במלון "פנדה" שבנווה אטי"ב. תושבי היישוב מספרים כי כוחות הביטחון כבר הגיעו למקום והם מרגישים "די נצורים". מנהל הקהילה התריע מפני מחאות שצפויות להיערך כשמאות ואף אלפי מפגינים יגיעו לאזור

שרה נתניהו יוצאת מבית המשפט בסיום עדות ארנון מילצ'ן בתיקי נתניהו. 25 ביוני 2023/שאול אדר

במושב הקטן נוה אטי"ב, שברמת הגולן, מתכוננים היום (שני) לבואם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, שצפויים להתארח לחופשה במלון "פנדה" ביישוב. לקראת בואם של בני הזוג כבר נמצאים כוחות ביטחון ובשערי הכניסה הוצבו שומרים. "אנחנו די נצורים", אמר אחד התושבים. מעגלי האבטחה המוצבים סביב ראש ממשלה ישפיעו על התנהלות התושבים. "אנחנו מקווים שנוכל להכיל את האירוע", אמר תושב המקום.

בעלי צימרים וחדרי אירוח בנוה אטי"ב עדכנו את האורחים על הצפוי עם בואם של ראש הממשלה ואשתו, על האבטחה הכבדה ועל הבדיקות הצפויות בשערים - פרטים שללא ספק ישפיעו עליהם. בנוסף, צפויים עומסי תנועה גדולים באזור, משום שכביש ראשי (989) עובר בתוך המושב, ומשתמשים בו בין היתר תושבי מג'דל שמס שחוזרים מהעבודה בצהריים ומטיילים רבים שפוקדים את האזור בתקופה זו.

נקודת ביקורת של המשטרה-הכנות לקראת חופשה של בנימין ושרה נתניהו ביישוב נווה אטי"ב, 7 באוגוסט 2023. ללא, אתר רשמי
ההכנות לחופשה של נתניהו, היום/אתר רשמי, ללא

מעבר למעגלי האבטחה ההדוקים במילא שמקיפים את ראש הממשלה, לביקור הזה גם מתלווה ההכנות למחאה מתנגדי המהפכה המשפטית. פעילי המחאה מתכוננים להקים מחנה אוהלים סמוך למושב והוא ייקרא "מחנה הדמוקרטיה".

כרגיל, בהפגנות של המחאה יישמעו נאומים ורבים יצפרו וירעישו. "תושבי נוה אטי"ב בטוח ישמעו את קולות המחאה ומעבר לאבטחה הכבדה שתשפיע עלינו, נשמע גם את ההפגנה, אבל אנחנו לא לוקחים צד ונכיל את האירוע הזה", אמרו במושב.

עוד בוואלה!

טרגדיה בטיול לפני צבא: צעיר ישראל נהרג בתאונת טרקטורון בקנדה

לכתבה המלאה
רוה"מ בנימין ושרה נתניהו בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה. יד ושם, ירושלים.  17 באפריל 2023. ראובן קסטרו
בנימין ושרה נתניהו/ראובן קסטרו
מלון פנדה נווה אטי"ב. אלכס גיינר, אתר רשמי
המלון שבו יתארחו הזוג נתניהו/אתר רשמי, אלכס גיינר

במכתב שהוציא מנהל הקהילה של נוה אטי"ב לתושבים הוא כתב כי צפויים מאות, ואף אלפי מפגינים בתוך המושב. אולם, נראה כי סגירת השערים כבר הבוקר תמנע את כניסת ההמונים. הוא פנה לתושבים לגלות סבלנות ולא להיגרר לעימותים עם המפגינים או עם כוחות הביטחון. במושב הביעו אכזבה שלצד המטרד הצפוי להם, הם לא יהנו כלל מפירות הביקור, משום שהמלון לא נמצא בבעלותם של חברי המושב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully