וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח סורי: ישראל תקפה בשמי דמשק, 4 חיילים סורים נהרגו

עודכן לאחרונה: 7.8.2023 / 4:39

פיצוצים עזים נשמעו הלילה סמוך לבירה הסורית, כך לפי דיווחים של הטלוויזיה הממלכתית במדינה, שעדכנה כי ישראל תקפה יעדים בעיר ומערכות ההגנה האווירית הופעלו בתגובה. לפי הדיווח, לצד ארבעת ההרוגים - עוד ארבעה נוספים נפצעו. גורם צבאי בסוריה מסר: "יירטנו את הטילים"

תקיפה אווירית של ישראל באזור דמשק/טוויטר

הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הלילה (שני) על פיצוצים עזים שנשמעו בקרבת הבירה דמשק. ובהמשך לכך, דווח כי ישראל תקפה מטרות באזור, ומערכות ההגנה האווירית הופעלו. בטלוויזיה הסורית הוסיפו כי בעקבות התקיפה ארבעה חיילים סורים נהרגו ועוד ארבעה נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

גורם צבאי סורי אמר כי "בסביבות השעה 02:20 לפנות בוקר, האויב הישראלי פתח בתקיפה אווירית מכיוון רמת הגולן הסורית הכבושה, כשהוא מכוון לכמה מטרות בסביבת העיר דמשק". לדבריו של אותו גורם: "מערכות ההגנה האווירית הסוריות יירטו את הטילים הישראליים והפילו חלק מהם".

טיל בשמי דמשק במהלך תקיפה שיוחסה לישראל, סוריה, 29 במאי 2023. צילום מסך, טוויטר, עיבוד תמונה
טיל בשמי דמשק במהלך תקיפה שיוחסה לישראל, סוריה, 29 במאי 2023/עיבוד תמונה, צילום מסך, טוויטר

התקיפה הישראלית האחרונה בסוריה אירעה לפני כשבועיים, אז סוכנות הידיעות הסורית דיווחה כי ישראל תקפה כמה יעדים באזור הבירה דמשק ובעקבותה התקיפה אש פרצה ביעדים שהותקפו, ולפחות שני חיילים נפגעו.

כלי התקשורת המקומיים דיווחו על הדי פיצוצים שנשמעו באזור דמשק. בהמשך, נטען כי מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד ה"יעדים העוינים", ומאוחר יותר, אף הוסיפו בטלוויזיה הממלכתית הסורית כי מערכות ההגנ"א יירטו את הטילים.

"המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם", גוף סורי אופוזיציונרי שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי התקיפה הישראלית כוונה נגד אתרים צבאיים ומחסני אמל"ח של כוחות חיזבאללה בדמשק. עוד טענו במרכז כי זוהי התקיפה הישראלית ה-20 בשטח סוריה מאז החלה שנת 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully