וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפיגוע בתל אביב: הקבינט ידון בהקלות כלכליות לרשות הפלסטינית

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 13:37

במהלך דיון הקבינט המדיני-ביטחוני בנושא הזירה הצפונית, נתניהו החליט להעלות גם את נושא ההקלות לפלסטינים. עם זאת, לא תתקיים לגביו הצבעה במועד זה. בדיון הקודם של הקבינט אושרה הצעה כללית לפיה ישראל תפעל למנוע את קריסת הרשות הפלסטינית, מבלי לפרט צעדים ספציפיים

בווידאו: חן ביקר את משפחתו שעות לפני הפיגוע בו נרצח: "הוא מלאך, גיבור ישראל"/מערכת וואלה!

למרות הפיגוע בתל אביב, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט להעלות היום (ראשון) בישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני את נושא ההקלות הכלכליות לרשות הפלסטינית, כך לפי גורמים בלשכת רה"מ.

הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס היום בצהריים לדיון שנקבע מראש, בנושא הזירה הצפונית והמתיחות בגבול לבנון. בלשכת ראש הממשלה שקלו הבוקר אם להעלות בישיבה גם חבילה של הקלות כלכליות לרשות הפלסטינית, בהמשך לדיון הקבינט שהתקיים בחודש שעבר על החשש במערכת הביטחון מקריסה כלכלית של הרשות. גורמים בלשכת רה"מ אמרו שהנושא יעלה היום לדיון אך לא תתקיים לגביו הצבעה.

כינוס הקבינט המדיני ביטחוני
4.6.23. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
כינוס הקבינט המדיני ביטחוני 4.6.23/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

בדיון הקודם של הקבינט בחודש שעבר אושרה הצעה כללית לפיה ישראל תפעל למנוע את קריסת הרשות הפלסטינית, מבלי לפרט צעדים ספציפיים. זאת, לנוכח ההתנגדות של יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' לצעדים המפורטים. באותה ישיבה הקבינט הסמיך את רה"מ ושר הביטחון יואב גלנט להביא לקבינט צעדים "לייצוב המצב האזרחי" ברשות הפלסטינית, ובלשכת רה"מ שקלו אם לדחות את הדיון בעקבות הפיגוע בתל אביב. אך כעת, מסתמן שהנושא כן יעלה לדיון ורק הצבעה בנושא תתקיים במועד אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully