וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנתו של חן אמיר ספדה לו: "האיש הכי נפלא שיש בעולם"

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 12:09

ורד אסייג אמיר סיפרה כי גם בפיגועים קודמים חתר למגע והציל חיי אדם: "הוא תמיד היה הראשון לחפש ולעזור, יש לו ארון ענק מלא בתעודות הוקרה, הארון קטן מלהכיל את תעודות ההערכה". היא שיתפה: "הוא אדם מופלא, מקווה שאני והבנות נצליח לעבור את זה"

חשד לפיגוע בלב תל אביב/מערכת וואלה!

ורד אסייג אמיר, אלמנתו של חן אמיר שנרצח אמש בפיגוע בתל אביב, ספדה לו היום (ראשון). "חן הוא האיש הכי נפלא שיש בעולם, בעל מדהים, אדם מופלא ואב לשלוש בנות", סיפרה, "בן מקסים ואח מדהים, גיס מדהים. הוא לוחם. תמיד ידעתי שיהיה הראשון לחתור למגע ולהיות הראשון בעניינים. מקווה שנצליח לעבור את זה, אני והבנות".

היא סיפרה כי גם בפיגועים קודמים חתר למגע והציל חיי אדם. "הוא תמיד היה הראשון לחפש ולעזור, יש לו ארון ענק מלא בתעודות הוקרה, הארון קטן מלהכיל את תעודות ההערכה. תמיד היה מוכן לעזור ולתת מעצמו".

חן החליט לתרום את איבריו, ורקמותיו יצילו חיים של כ-50 מטופלים. "לא היה צריך לחשוב על זה, ברגע שמכירים את חן יודעים. תרומת איברים זה הפינאלה. הטאץ' האחרון שלו". אחותו, עדיה, ציינה כי מגיל 18, חן ביקש לתרום את איבריו.

הנרצח בפיגוע, חן אמיר, סייר מיחידת האופנועים של אגף סלע בשיטור העירוני בנקודת הפיגוע בנחלת בנימין. 5 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חן אמיר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שעות לפני הפיגוע בו נרצח, ביקר חן את משפחתו בקיבוץ בו גדל. "הוא התעקש להגיע והביא איתו מתנות", סיפרה עדיה, אחותו. אביו שבתאי הוסיף, "הוא הפתיע אותנו, בא עם הילדות שלו. הוא מלאך".

אחותו המשיכה לספר, "הוא גיבור ישראל. ספג בגופו את הכדורים. תמיד היה בחוד וחתר למגע, היה לוחם. תמיד רצה להגן על אנשים". הוא שיתפה כי המונים מתקשרים למשפחה, "מכל קצוות הארץ, לא משנה הדעות הפוליטיות". האחות עדיה שחזרה את רגעי ההבנה, בהם איבדה את אחיה. "אשתו התקשרה אליי, אמרה שניידת הגיעה", נזכרה. "בשלב מסוים שאלתי מה מצבו, והיא אמרה לי שהגרוע מכל קרה".

אביו סיפר כי חן הציל אדם גם בפיגוע בכניסה למועדון הדולפינריום בתל אביב ב-2001. "הוא תמיד ידע לחתור למגע, הוא הציל המון אנשים, זה היה באופי שלו", אמר שבתאי. "הוא היה טוב לב. תמיד עוזר לאנשים, תמיד עזר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully