וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הפיגוע: הפגנות נגד המהפכה המשפטית בתל אביב

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 7:28

ברקע פיגוע הירי בו נהרג סייר ביטחון בן 40, החליטו מובילי המחאה נגד הרפורמה לקיים את ההפגנה הקבוצה בעיר: "גם ברגעים קשים וכואבים, חובתנו להמשיך ולהיאבק על הדמוקרטיה הישראלית"

הפגנות נגד המהפכה המשפטית ברחבי הארץ/גלעד פירסט, דלית אילן, שמעון הופמן

עשרות אלפי בני אדם הפגינו הערב (שבת) ברחוב קפלן בתל אביב ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. זאת,, ברקע פיגוע הירי שהתרחש הערב ברחוב מונטיפיורי בתל אביב.

"מאבק וכל ארגוני המחאה מתפללים לשלום הנפגע בפיגוע בתל אביב ומחזקים את כוחות הביטחון וההצלה הפועלים בשטח", מסרו מובילי המחאה לאחר הפיגוע, "ההפגנה בכיכר הדמוקרטיה בתל אביב תתקיים כמתוכנן, מובילי ארגון כוח קפלן מצויים בקשר רציף עם המשטרה ויבצעו את כל ההתאמות הנדרשות".

הפגנה נגד המהפכה המשפטית. קפלן, תל אביב. 5 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
"תפללים לשלום הנפגע בפיגוע", מארגני המחאה/ראובן קסטרו

"רבבות אזרחי ישראל שייצאו להשתתף הערב באירועי המחאה ברחבי הארץ מתפללים לשלום הנפגע בפיגוע בתל אביב ומחזקים את כוחות הביטחון וההצלה הפועלים במקום", נמסר הערב ממטה המאבק, "בכל ההפגנות יבוצעו ההתאמות הנדרשות וכל מובילי אירועי המחאה מצויים בקשר רציף עם המשטרה. גם ברגעים קשים וכואבים, חובתנו להמשיך ולהיאבק על הדמוקרטיה הישראלית. ההפיכה המשטרית פוגעת בביטחון המדינה ובחוסנה של החברה הישראלית".

ד"ר רונית לוין-שנור, מובילת פורום המרצות והמרצים למשפטים למען הדמוקרטיה, נאמה הערב בקפלן. "הממשלה הזו מתנהגת כאילו יש רק רשות אחת בלבד והיא מעל לכול, וכולנו יודעים איך קוראים למצב כזה", מסרה בנאומה, "המילים 'חוק יסוד' אינם מפתח קסמים שנועל כל דלת של ביקורת שיפוטית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הפגנה נגד המהפכה המשפטית. קפלן, תל אביב. 5 באוגוסט 2023. ראובן קסטרו
מחאות נגד המהפכה בתל אביב/ראובן קסטרו

עוד הוסיפה לוין-שנור והזכירה את דבריה של פרופ' רות גביזון "אסור לבית המשפט לשבת בחיבוק ידיים ולהיגרר למתן הכשר לדבר שאינו מתיישב אידאולוגית עם האני מאמין הערכי של המדינה", והדגישה כי "האני מאמין שלנו, כפי שנקבע בהכרזת העצמאות, הוא מדינה חופשית ודמוקרטית".

בצומת כרכור פגינו הערב אלפי אנשים. מפגיני כרכור המשיכו את מחאתם אל ביתו של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי במחאה על אלימות השוטרים. עוד הפגינו ברחבי הארץ גם במוקדים בצומת נהלל, מרכז הכרמל ובצומת חרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully