וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו נגד עמדת השר קיש: תומכת במצלמות בגני ילדים

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 18:55

רעייתו של ראש הממשלה נפגשה עם נציגי ההורים ויצאה נגד עמדתו של שר החינוך, שמתנגד להצבת מצלמות בגני הילדים: "צעד הכרחי לשלום ילדינו". קיש יישר קו עם עמדת הסתדרות המורים, ולא תמך בהצעת החוק של יו"ר הקואליציה. הוא החליט להקים ועדה בנושא, שטרם נודע מתי תתכנס

שרה נתניהו בשיחה עם עמותת "מטה המאבק למען הילדים" בנוגע להצבת המצלמות בגנים. ללא קרדיט/ללא

אשת ראש הממשלה שרה נתניהו הביעה היום (חמישי) תמיכה בהצבת מצלמות בגני ילדים. זאת, בניגוד לעמדת שר החינוך יואב קיש, שנמנע מלתמוך בהצעת החוק של יו"ר הקואליציה אופיר כץ.

רעייתו של ראש הממשלה קיימה אמש פגישה נציגות עמותת "מטה המאבק למען הילדים", שפועלות למיגור תופעת האלימות כלפי ילדים וילדות במעונות ובגנים. במהלך הפגישה הציגו הורים שילדיהם עברו התעללות בגנים, את סיפורם.

"אנחנו הולכות לקראת דרך ארוכה למניעת התעללות בגני הילדים מגילאי לידה עד 6", אמרה נתניהו בפגישה. "החשיבות של המצלמות היא בעצם היותן עדות חיה וגורם הרתעתי. באמצעותן ניתן לחסוך חקירות טראומטיות מילד שלא תמיד יכול לבטא את המעשה. ילדים הם חסרי ישע, ולא תמיד יש להם את היכולות הוורבליות להתבטא או שלא תמיד מאמינים להם. צריך הוכחות, ומצלמות זה הכלי הראשון וההכרחי".

שרה נתניהו נגד השר קיש: בעד מצלמות בגני ילדים. ללא, אתר רשמי
נתניהו בפגישתה עם ההורים, אמש/אתר רשמי, ללא

העמדה שהביעה נתניהו מנוגדת לזו שקידמו הסתדרות המורים ושר החינוך יואב קיש. בצל החשש מאיומי שביתה, קיש נמנע מתמיכה בהצעת החוק של יו"ר הקואליציה אופיר כץ להצבת מצלמות בגילאי 6-3, ולפי גורמים המעורים בפרטים אף פעל לעכב אותה. בעקבות לחץ ציבורי החליט השר על הקמת ועדה שתעסוק בנושא אך לוחות הזמנים לפעילותה וליישום מסקנותיה לא הוצגו על ידו.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר:
"הגברת נתניהו הביעה עמדה עקרונית, שהיא עומדת אחריה, לפיה יש לעשות הכל כדי להגן ולשמור על ביטחונם של חסרי ישע, ושהמצלמות הן כלי הכרחי לשם כך. עם זאת, הגברת נתניהו לא הביעה תמיכה בהצעת חוק כזאת או אחרת שעומדת על הפרק והיא סומכת ששר החינוך יבחר לפעול בדרך הנכונה והטובה ביותר כדי להבטיח את שלומם של הילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully