וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בפרוטקשן והפעלת לחץ על משפחות הפשע: התוכניות של מפקד מחוז הדרום הנכנס

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 22:37

ניצב אמיר כהן הציב בראש סדר העדיפויות שלו מלחמה נחושת בתופעת סחיטת דמי החסות. לצד זאת, מתכוון המפקד המחוז להגביר את הפעילות נגד ההתפרעויות ויידוי האבנים בכבישים. כך מתכנן המפקד הנכנס לחזק את ביטחון תושבי הדרום - וגם את השוטרים

בווידאו: טקס החלפת פיקוד מחוז דרום במשטרת ישראל במעמד המפכ"ל והשר איתמר בן גביר/יניר יגנה

מפקד מחוז הדרום הנכנס, ניצב אמיר כהן, הציב בראש סדר העדיפויות שלו מלחמה נחושה בתופעת הפרוטקשן, שנמצאת כמעט בכל תחום בדרום. לפי התוכנית שאותה כבר התחיל ליישם בעבירות סחיטת דמי החסות, מתכוון מפקד המחוז להפעיל את כלל האמצעים נגד ארגוני הפשיעה, לצד חיזוק אמון הציבור במשטרה, כדי שבעלי עסקים וקבלנים ירגישו בטוחים להגיש תלונות בנושא.

בנוסף, ניצב כהן מתכוון לפעול למען חיזוק יחידת "יואב", שחלק מתפקידה הוא אבטחת הריסות בתים בלתי חוקיים בנגב. זאת בין היתר, באמצעות גיוס של עשרות שוטרים ליחידה. כמו כן, כהן מתכוון לשים דגש על ביטחון בצירים, על תופעת יידויי האבנים וההתפרעויות בכבישים. על פי התוכנית שכבר פועלת, יחידות מיוחדות של המשטרה יפעלו בכבישים וחלקם בהסוואה. במשטרה אומרים כי פעילות של יחידות מיוחדות בצירים, שהתקיימה גם בחודשים האחרונים, הוכיחה את עצמה בירידה בכמות אירועי האלימות.

מפקד מחוז דרום של המשטרה, ניצב אמיר כהן. דוברות משטרת ישראל
אמיר כהן/דוברות משטרת ישראל

בנוגע לירי ונקמות הדם בישובים הבדואים, מתכוון מפקד המחוז נכנס לייצר לחץ מאסיבי על משפחות הפשע האלימות תוך כניסה של כוחות, חיפושים ומעצרים.

לצד התוכניות לחיזוק ביטחון תושבי הדרום והמטיילים, מפקד המחוז קבע כי הדבר הנוסף בראש סדר העדיפויות הוא ההון האנושי, כשהמטרה היא לשפר באופן משמעותי את תנאי השירות של השוטרים המשרתים במחוז, ולחזק במאות שוטרים נוספים בתפקידי הליבה: סיור, חקירות, בילוש ומוקד 100 של המחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully