וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתנהלות בהפגנות: בנותיו של המפכ"ל לשעבר דורשות להסיר את שמו מבניין המשטרה

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 9:14

זיוה לשם ותמר בן דוד, בנותיו של אהרן סלע, דרשו מהמפכ"ל הנוכחי להסיר את שמו של אביהן מבית הספר לשוטרים. "אין לנו ספק שהיה נחרד נוכח תפקוד המשטרה בדיכוי המחאה הדמוקרטית ומתבייש בארגון", כתבו. "אין לו ולמורשתו דבר עם משטרה שמחנכת את שוטריה להרביץ לאזרחים"

בווידאו: אחד המפגינים נעצר, המונים סביב לזינזנה של המשטרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנותיו של המפכ"ל הרביעי, אהרן סלע, פנו אמש (שני) במכתב למפכ"ל הנוכחי קובי שבתאי, ודרשו שיפעל להסרת שמו של אביהם מהמרכז ללימודי משטרה בשפרעם. זאת, בעקבות התנהלות המשטרה במחאות נגד המהפכה המשפטית.

"בכל שנות פעילותו היו זכויות האדם והאזרח נר לרגליו של אבינו", כתבו הבנות, זיוה לשם ותמר בן דוד. "אין לנו ספק שאבינו היה נחרד לנוכח תפקוד המשטרה בדיכוי המחאה הדמוקרטית נגד ההפיכה המשטרית".

אמיתי ברילאנט ולשמאלו מפקד יס"מ תל אביב יאיר חנונה. נדב גורן, אתר רשמי
"אבינו היה נחרד". אלימות נגד מפגין/אתר רשמי, נדב גורן

"הוא היה נחרד מכך ששוטרים מרביצים למפגינים וזורקים רימוני הלם לתוך קהל ומכך שפרשי משטרה מצליפים באלימות במפגינים שעוברים לידם", מחו. "אין ספק שתחת פיקודו של אבינו שוטרים אלימים לא היו נותרים בתפקידם דקה אחת מיותרת".

עוד בוואלה!

מפקד יס"מ תל אביב ו-4 שוטרים זומנו לחקירה במח"ש בשל תלונות מפגינים

לכתבה המלאה
מפכ"ל המשטרה לשעבר אהרן סלע. משה מילנר, אוסף התצלומים הלאומי
"היה מתבייש במשטרה". אהרן סלע/אוסף התצלומים הלאומי, משה מילנר

"כיום, אבינו היה מתבייש במשטרת ישראל ובעומדים בראשה, ומכך שהיא מאפשרת למדיניות הגזענית והבריונית של השר הממונה עליה 'לחלחל' ולהכתיב את פעילות המשטרה", טענו לשם ובן דוד. "הוא היה מתבייש שבמקום להגן על הזכות להפגין ועל חופש הביטוי והמחאה, המשטרה עושה כל שביכולתה כדי לדכא את המחאה הדמוקרטית".

השתיים חתמו את מכתבן במסר חריף: "אין לו ולמורשתו דבר וחצי דבר עם משטרה שמחנכת את שוטריה להרביץ לאזרחים במקום להגן עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully