וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בתינוקייה: שתי סייעות מירוחם הואשמו בהתעללות בפעוטות עליהם השגיחו

עודכן לאחרונה: 31.7.2023 / 14:45

על פי האישום, דורית בן עטר בת ה-57 ורינת ורסולקר בת ה-62, תקפו את הפעוטות באופן חוזר ונשנה. הן הטיחו פעוטות אל הרצפה והרהיטים במקום, גררו פעוטות לאורך החדר, ריתקו אותם לרצפה והאכילו אותם בכח. עקב כך, חלק מהקורבנות פיתחו הפרעות שונות

בווידאו: העיפה לרצפה, בעטה בראש וגררה מהשיער: הזוועה במעון באילת נחשפת/מערכת וואלה!

שתי סייעות בתינוקייה בירוחם, דורית בן עטר בת ה-57 ורינת ורסולקר בת ה-62, הואשמו היום (שני) שבמסגרת עבודתן התעללו ותקפו את הפעוטות ששהו במקום בלפחות 89 אירועים שונים.

על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות, הנאשמות שהיו אחראיות על 18 פעוטות בני שנה עד שנתיים, תקפו את הפעוטות באופן חוזר ונשנה, לעיתים כמה פעמים באותו היום. לשתיים מיוחס כי הטיחו פעוטות אל הרצפה והרהיטים במקום, גררו פעוטות לאורך החדר תוך שהן אוחזות בזרוע שלהם, הרימו והזיזו פעוטות בכוח אף כשישנו ומעשים נוספים. בנוסף, כאמצעי ענישה נהגה בן עטר להטיח פעוטות בין רגליה ולרתק אותם על מנת למנוע מהם לזוז או להשאירם בלול ואילו ורסולקר האכילה פעוט בכוח. מעשיהן של הנאשמות הובילו לקשיי הירדמות, תגובות אלימות וכוחניות בקרב חלק מקורבנותיהן.

לנאשמות יוחסו 22 עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע. בנוסף, יוחסו לבן עטר 89 עבירות של תקיפת קטין וחסר ישע על ידי אחראי ולורסלקר יוחסו לכל הפחות 18 עבירות דומות.

גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22. ללא, עיבוד תמונה
גננת וסייעת במעון בחולון נעצרו בחשד להתעללות בפעוטות 16.06.22/עיבוד תמונה, ללא

החודש, הגננת אילנה קובר, בת ה-64 מאילת המואשמת בכמעט 400 מקרי התעללות ב-23 פעוטות בגן בו עבדה, שוחררה למעצר בית. בית המשפט חייב אותה להפקיד 25 אלף שקלים וכן ערבויות בסך 50 אלף שקלים.

הורי הפעוטות זועמים על החלטת בית המשפט לשחרר אותה. "קיבלנו בתדהמה את החלטת בית המשפט שאינה כוללת אפילו איזוק אלקטרוני", מסר עו"ד רז אלמוזנינו המלווה את ההורים בהליך הפלילי". "ההורים כואבים והמוים שמי שפגע בדבר היקר להם מכל איננה נמצאת במקום הראוי לה, שהוא בית המעצר".

עוד הוסיף עו"ד אלמוזנינו: "נילחם עד טיפת דמם האחרונה כדי שילדיהם יזכו לצדק". ההורים גם החליטו לפתוח גיוס המונים עבור תביעה אזרחית נגד קובר. בנוסף, נאסר על הגננת להכניס פעוטות וילדים לבית שבו היא תשהה במעצר בית והוטל עליה איסור עיסוק וגישה לפעוטות כמו גם צו איסור יציאה מהארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ירוחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully