וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יעשה דרעי? מועצת חכמי התורה של ש"ס הביעה תמיכה ביריבו של ראש העיר אשדוד

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 20:03

מדובר בהחלטה דרמטית, שכן עד כה תיאמרו ראשי ש"ס ואגודת ישראל את התמיכה במועמד, ואילו הפעם תומכים באגודה בראש העיר המכהן יחיאל לסרי. בין המתמודדים על התפקיד גם מקורבו של יו"ר ש"ס, ברק סרי, וגורמים פוליטיים העריכו שייתכן שמדובר בתרגיל פוליטי

מפגינים פרצו לחדר הסיעה של ש"ס וצעקו לעבר אריה דרעי: "תתבייש לך, אתם לא תהרסו את הדמוקרטיה"/צילום: ערוץ הכנסת

סגן ראש העיר מטעם ש"ס באשדוד אבי אמסלם הודיע היום (ראשון) שירוץ לראשות העיר בבחירות הקרובות. מדובר בדרמה פוליטית גדולה בעיר. ש"ס היא המפלגה הגדולה באשדוד, ובעבר לפני כל בחירות תיאמו ראשי ש"ס וראשי אגודת ישראל את התמיכה במועמד לראשות העיר.

ואולם הפעם, בעוד שאגודת ישראל הודיעה על תמיכה בראש העיר המכהן, ש"ס הציבה מועמד משלה. על ראשות העיר באשדוד ישנם מתמודדים רבים, ובהם גם מקורבו של יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי ומי שהיה יועצו הקרוב - ברק סרי.

חכמי התורה אצל דרעי. דוברות ש"ס, אתר רשמי
מועצת חכמי התורה ואריה דרעי/אתר רשמי, דוברות ש"ס
כנס בחירות ברק סרי באשדוד. צילום: מטה הבחירות, אתר רשמי
ברק סרי בכנס בחירות באשדוד/אתר רשמי, צילום: מטה הבחירות

גורמים פוליטיים סבורים שהכרזתה של מועצת חכמי התורה על תמיכתם באמסלם היא החלטה כמעט סופית על אי תמיכה בראש העיר המכהם הד"ר יחיאל לסרי שזכה השבוע לתמיכת הליכוד. מנגד הם אומרים כי יתכן שדרעי מבצע תרגיל פוליטי מתוחכם, שבסופו יסיר את מועמדתו של אמסלם ויתמוך פומבית בסרי. הסברה היא שעצם אי התמיכה המשותפת של אגודת ישראל וש"ס במועמד מוסכם אשדוד יגיע גם למקומות נוספים בארץ, וישפיע מהותית על הבחירות לרשויות המקומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully