וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ראשון מהליכוד מודיע: "אתן יד רק למהלכים שיושגו בהסכמה לאומית רחבה"

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 19:55

חבר הכנסת אלי דלל הסביר: "בתקווה לאחות את השבר הנוראי בעם ישראל, לנוכח האתגרים הרבים וכאשר טובת מדינת ישראל ואחדות עם ישראל לנגד עיניי". אדלשטיין במסר לנתניהו ולוין: "נרדמתי בשמירה, מעכשיו מתאמים איתי מה עולה. אם לא - סימן שלא צריך את הקול שלי"

נתניהו: ננסה להגיע להסכמות עד המשך החגיגה עד נובמבר/וידאו (עולה לשרת): איתי בית און/ לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל /לע"מ

ח"כ אלי דלל מהליכוד הודיע היום (שישי) כי מכאן ואילך לא ייתן את ידו למהלך חד צדדי מצד הקואליציה. "בתקווה לאחות את השבר הנוראי בעם ישראל, לנוכח האתגרים הרבים וכאשר טובת מדינת ישראל ואחדות עם ישראל לנגד עיניי, אני מודיע שאתן את ידי רק למהלכים אשר יושגו בהסכמה לאומית רחבה", כתב. הוא חבר הכנסת הראשון מהליכוד שמודיע כן.

בתוך כך, ח"כ יולי אדלשטיין מהליכוד, יו"ר ועדת החוץ והביטחון, שלח מסר לנתניהו ולוין. בריאיון שישודר מחר בפגוש את העיתונות בערוץ 12, מודיע אדלשטיין שלא יבנו על הקול שלו במקרה של חקיקה כמו שאירע עד היום. "נרדמתי בשמירה, לא מפחד להודות בטעות. הסיפור הזה שכל פעם שיש פשרה מישהו שם וטו בקואליציה ומאיים - נגמר. אז אני מודיע: מעכשיו מתאמים איתי מה עולה איך עולה, ואם לא? אז סימן שלא צריך את הקול שלי".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדברי חברי הכנסת: "אולי יש כאלה ששכחו, אנחנו לא שכחנו, העם בחר ימין".

שר הבריאות יולי אדלשטיין בהצהרה לתקשורת בדבר חיסוני ילדים, 20 באפריל 2021. יונתן זינדל, פלאש 90
אדלשטיין/פלאש 90, יונתן זינדל

הדברים של אדלשטיין ודלל מצטרפים לאמירה של ח"כ דוד ביטן מהשבוע לפיהם "לא ניתן שרק אדם אחד בליכוד יקבע ואני אומר את זה בצורה מפורשת". הבוקר שר החקלאות אבי דיכטר כתב כי "ישנם 'בריונים' המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, או בסחיפה למחאה קיצונית ואלימה". דיכטר הדגיש כי הביקורת שלו מתייחסת לשני הצדדים, והוא מפנה אותה לאלה שמתעלמים מ"השבר" שעוברת החברה.

בריאיון בחדשות 12, שר התרבות והספורט מיקי זוהר הצהיר כי "אין סיכוי שהממשלה תלך נגד עמדת בית המשפט, בכל מצב נכבד אותה". הוא התריע, "אם זה יקרה שלראשונה בית המשפט יפסול חוק יסוד, זה יהיה שבר עמוק בעם ישראל, אבל נכבד את הפסיקה".

עוד בוואלה!

כמו הכיפה על ראש העבריינים בבית המשפט: מתקפת "האחים" של הקואליציה הדורסנית

לכתבה המלאה
אלי דלל – סגן ראש עיריית נתניה – בית משפט השלום בראשון לציון. שלומי גבאי
אלי דלל/שלומי גבאי

חבר הכנסת דלל הוא זה שהגיש את הצעת החוק לפיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה. לאחר ביקורת חריפה, בליכוד הוציאו הודעה שבה התנערו מהצעת החוק, טענו כי לא תקודם ונתניהו לא היה מעורב בתהליך הנחתה. לבסוף, דלל משך אותו מהשולחן, "לאור אי כוונתי לקדם אותו בכנסת הנוכחית ומרצון אמיתי וכנה לשיחות, פשרות והגעה להסכמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully