וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה: חבר הכנסת מהליכוד מושך את הצעת החוק לפיצול תפקיד היועמ"שית

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 12:55

על ההצעה שיזם אלי דלל חתומים עשרה ח"כים נוספים. הוא הסביר, "לאור אי כוונתי לקדם אותו בכנסת הנוכחית ומרצון אמיתי וכנה לשיחות, פשרות והגעה להסכמות, החלטתי למשוך את החוק". בליכוד התנערו מההצעה וטענו שלא תקודם

כיכר המדינה מתארגנת הפגנה של תומכי הרפורמה נגד היועמשית שגרה בשכונה/נעמי גבינזון

חבר הכנסת אלי דלל מהליכוד משך היום (רביעי) את הצעת החוק לפיצול תפקיד היועמ"ש שהוגשה אמש לשלוחן הכנסת ועוררה סערה. "לאור אי כוונתי לקדם אותו בכנסת הנוכחית ומרצון אמיתי וכנה לשיחות, פשרות והגעה להסכמות, החלטתי למשוך את החוק", מסר.

ההצעה שיזם דלל היא ההצעה שחתומים עליה עוד עשרה ח"כים נוספים. היא הונחה השבוע על שולחן הכנסת, ודלל טען כי הגיש אותה לפני מספר שבועות ורק כעת קיבלה את אישור הלשכה המשפטית. אתמול, לאחר ביקורת חריפה, בליכוד הוציאו הודעה שבה התנערו מהצעת החוק, טענו כי לא תקודם ונתניהו לא היה מעורב בתהליך הנחתה.

עו"ד ארז קמיניץ, לשעבר המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, מתח ביקורת הבוקר על הצעת החוק שהוגשה, ואמר שמבינים מה המוטיבציה העומדת מאחוריה. "אני חושב שיש פה רצון לייצר עוד מהלך, אם מהלך הפיטורים של היועצת לא יצלח - אז ננסה במהלך אחר באמצעות פיצול התפקיד להוביל לכך שכתבי האישום בסופו של דבר או או ישהו או יבוטלו", אמר עו"ד קמיניץ בריאיון ל-103FM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully