וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 38 נורה למוות באום אל פחם, המשטרה פתחה בחקירה

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 7:41

הגבר, אדהם זיוד, אותר בזירה עם פציעות חודרות, ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום. בעקבות הרצח, עלה מספר קורבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית בשנת 2023 ל-134. זהו רצח שלישי של ערבי בתוך כיממה, אחרי מקרי הרצח בטמרה ובלוד

בווידאו: זירת רצח ביישוב ריינה, בן 30 אותר ללא רוח חיים/מערכת וואלה!

אדהם זיוד, גבר בן 38, נורה למוות הבוקר (חמישי) באום אל-פחם על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום. צוות מד"א שהוזעק לזירה איתר אותו עם פצעי ירי, ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. במשטרה מסרו כי פתחו בחקירת האירוע והחלו בסריקות באזור על מנת לאתר את החשודים.

הרקע למקרה הוא סכסוך ארוך ימים בין משפחות בעיר שכבר גבה נרצחים רבים. אשתו של זויד, היא אחותו של אחד המעורבים. בעיר סיפרו כי המשפחה במקור משטחי הרשות הפלסטינית, וזויד הוא פועל בניין שאינו מוכר למשטרה. הירי בוצע סמוך לביתו, ורכב המתנקשים נמצא בתוך זמן קצר נטוש ועולה באש בנקודה אחרת באום אל-פחם.

בעקבות הרצח באום אל-פחם עלה מספר קורבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית בשנת 2023 ל-134. זהו רצח שלישי של ערבי בתוך כיממה, אחרי מקרי הרצח בטמרה ובלוד. על פי נתוני עמותת יוזמות אברהם, בתקופה המקבילה אשתקד נרצחו 64. אלא שנתוני יוזמות אברהם אינם כוללים ערבים פלסטינים שנרצחו בישראל ושחקירת מותם מתנהלת בידי משטרת ישראל.

אדהם זיוד בן ה-38. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אדהם זיוד בן ה-38/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רכב המתנקשים. AMAR ASSADI, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רכב המתנקשים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, AMAR ASSADI

אמש, אשרף עכאוי, גבר בן 34 מטמרה, נורה למוות באירוע ירי בעיר. תחילה, נפצע עכאוי באורח אנוש ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, אך שם נקבע מותו. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

בשעות הצהריים אתמול, שאדי אבו סחאב, תושב לוד בן 29, נהרג בפיצוץ רכב בעיר. אבו סחאב פונה במצב אנוש באופן עצמאי לבית החולים שמיר אסף הרופא, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו. לפי החשד, מדובר בניסיון חיסול עקב סכסוך עבריינים, אם כי נבדקת אפשרות שמדובר ב"תאונת עבודה", וההרוג ניסה לשנע מטען חבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully