וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס וביצע מעשי סדום בבנות משפחתו: אישום חמור נגד תושב הצפון

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 9:39

הנאשם, בן 38, נעצר לאחר תלונה שהגישה קרובת משפחתו כבת 17 שסיפרה כי פגע בה מינית מאז שהייתה בת 8. החקירה העלתה כי היא לא הייתה היחידה והוא תקף מינית בנות משפחה נוספות ואף את חברותיה

גבר בן 38 מהצפון מואשם שביצע שורה של עבירות מין קשות בשש נערות, גיסותיו הקטינות ונערות נוספות שהיו ידידות המשפחה. המקרים התגלו במהלך חקירה המשטרה בעקבות תלונה שהוגשה לפני חודש וחצי על ידי אחת הנפגעות.

מוקדם יותר השבוע הוגש בבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד הגבר בסעיפים של אינוס קטינה בת משפחה, מעשי סדום בקטינה בת משפחה, מעשים מגונים בקטינה בת משפחה ועבירות מין נוספות.

הנאשם נעצר בעקבות החשדות באונס ועבירות מין שבוצעו במשך שנים ארוכות ובאופן סדרתי כלפי כמה קורבנות, באחת מהן החל לפגוע מאז שהייתה בת 8. המתלוננת הראשונה, נערה בת 17, סיפרה בחקירתה כי החשוד אנס אותה וביצע בה מעשים מגונים החל מהיותה בת 8 ועד גיל 16 במועדים רבים, תוך שהשתמש בכוח והתעלם מהסבל שלה.

עם התקדמות החקירה עלו שמותיהן של חמש צעירות נוספות שנפגעו מינית באופן זהה על ידי הנאשם בכמה מועדים, בעודן קטינות. כעבור חמישה ימים נעצר הנאשם בעת שהגיע לנתב"ג עם אשתו וילדיו בדרכם לטיול משפחתי במרוקו. לאחר מעצרו הובא לחקירה בתחנת משטרת צפת.
מעצרו הוארך מעת לעת וביום ראשון פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

משטרת ישראל קוראת לציבור ההורים והמחנכים לגלות עירנות למתרחש בקרב הילדים ובני הנוער ולדווח מיד למשטרה ככל שעולה חשד לפגיעה. "ישנם עבריינים המנצלים את תמימותם ופגיעותם של קטינים לטובת סיפוק צרכיהם. משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות חשד לעבירות מין, ובפרט אלו המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע, הכול במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני מין באשר הם", נמסר מהמשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully