וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהסכמת אסתר חיות: השופטת במשפט נתניהו קודמה

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 12:15

רבקה פרידמן פלדמן, ראש ההרכב שדן בעניינו של ראש הממשלה, הפכה ל"שופטת בכירה" בבית המשפט המחוזי ירושלים וצפויה לקבל העלאה בשכר, כמו גם השופטת נאווה ברוורמן, אשתו של ראש הסגל של רה"מ. דיווח: ההמלצה לברוורמן - בגלל הדרך שבה מארגנת אירועים חברתיים וימי הולדת

בווידאו: אודי הירש העיד במשפט נתניהו: "קיבלנו פקודה בלתי חוקית בעליל"/מערכת וואלה!

השופטת רבקה פרידמן פלדמן, ראש הרכב השופטים במשפט נתניהו, קודמה לתפקיד "שופטת בכירה" בבית המשפט המחוזי ירושלים וצפויה לקבל העלאה בשכר - כך הודיעה הבוקר (שני) הנהלת בתי המשפט. זאת, בהסכמת נשיאת העליון אסתר חיות.

עוד נודע כי גם השופטת נאווה ברוורמן, אשתו של צחי ברוורמן, ראש הסגל של נתניהו, קודמה לשופטת בכירה של בית המשפט השלום תל אביב.

לפי פרסום בתאגיד השידור הציבורי, ההמלצה שקיבלה השופטת ברוורמן לקידומה לשופטת בכירה, שעל בסיסה ביקשה נשיא שלום תל אביב ונשיאת העליון מהנהלת בתי המשפט, לאשר את הקידום שלה הייתה כי היא מרכזת את תחום הגיבוש החברתי, ימי הולדת, ארוחת סוף שנה ואפילו הדלקת נר חנוכה.

השופטת רבקה פרידמן-פלדמן, השופטת נאווה ברוורמן. דוברות הרשות השופטת, אתר רשמי
השופטות פרידמן פלדמן וברוורמן/אתר רשמי, דוברות הרשות השופטת

השתיים היו אמורות לקבל קידום כבר בחודש פברואר, יחד עם שופטים נוספים, אך קידומן התעכב בשל העובדה כי שר המשפטים יריב לוין מנוע מלפעול בעניינן. לפני כחודש וחצי העבירה הממשלה את הסמכות בנושא לשר עמיחי אליהו, והוא אישר את הקידום.

בנוסף להן, קודמו השופטים יהושע גייפמן וירון לוי מבית המשפט המחוזי תל אביב, יונתן אברהם מבית המשפט המחוזי נצרת, שאול אבינור ויובל גזית מבית משפט השלום תל אביב, ריבה שרון מבית משפט השלום פתח תקוה, זאיד פלאח מבית משפט השלום חיפה ועירית קויפמן מבית משפט השלום באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully