וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזו לנציגות חברת אשראי - והוציאו במרמה 150 אלף שקלים

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 8:31

שתי צעירות מבית שאן וחדרה חשודות כי יצרו קשר עם הקורבנות, טענו כי עליהן לקבל קוד גישה לחשבונות שלהם לצורך פעולות אבטחה, והעבירו מהם כסף רב. על פי החשד, הן הוליכו שולל 17 גברים, והשתמשו בכספים שלהם לקניות ובילויים. מעצרן הוארך עד יום חמישי

שתי צעירות, בנות 19 ו-21 מבית שאן ומחדרה נעצרו אתמול (ראשון) בתום חקירה שבה עלה חשד כי הצליחו להוליך שולל 17 גברים ולהוציא מהם בדרכי מרמה כ-155 אלף שקלים. היום, בית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרן עד יום חמישי.

את החקירה ניהלה היחידה לפשיעה מקוונת במחוז הצפוני של המשטרה, בפיקודה של רפ"ק סמדר מאמה. לדברי רס"ב שניר הדרי שניהל את החקירה, ליחידה הגיעו כמה תלונות של אנשים שאמרו כי מכרטיס האשראי או מחשבון הבנק שלהם נמשך כסף אחרי שרומו בידי נשים שהציגו עצמן כנציגות של חברות אשראי.

לדבריו, החשודות יצרו קשר עם הקורבנות, התחזו לנציגות חברות אשראי וטענו כי עליהן לקבל קוד גישה לחשבונותיהם לצורך פעולת אבטחת חשבון. לאחר שקיבלו את הגישה לחשבונות, ביצעו העברות כספיות שהגיעו לאלפי שקלים ובמקרים מסוימים לעשרות אלפי שקלים. מאחד הקורבנות אף הצליחו להוציא כחמישים אלף שקלים.

צעירות סחטו כסף מגברים. ללא, אתר רשמי
צעירות סחטו כסף מגברים/אתר רשמי, ללא
צעירות סחטו כסף מגברים. ללא, אתר רשמי
צעירות סחטו כסף מגברים/אתר רשמי, ללא

כדי לטשטש את נתיב הכסף, העבירו את הכסף שהוציאו במרמה לחשבונות בנק של מכרים ושל חברות שלהן. המשטרה עדיין חוקרת אם בעלי אותם חשבונות ידעו כי מקור הכסף שהופקד בחשבונם היה כתוצאה ממעשי מרמה של השתיים. לצורך הפעילות עשו החשודות שימוש באפליקציה המאפשרת שינוי מספר הטלפון.

עד כה אותרו במסגרת הפרשייה 17 קורבנות שהתלוננו במשטרה. החקירה התנהלה בשיתוף פעולה של חוקרי מחלקות הבטחון והסייבר של בנק הפועלים, בנק לאומי וחברת האשראי מקס.

מחקירת המשטרה עולה כי השתיים עשו בכמה מקרים שימוש בפרטי כרטיסי אשראי לתשלום בבתי עסק שונים. גם בכסף שהצליחו להוציא מהקורבנות השתמשו לצורך קניות ובילויים בבתי מלון ובמסעדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully