וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המידע שנתניהו הסתיר מהציבור: רופאיו סברו כי הוא בסכנת חיים והבהילו אותו לבית החולים

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 20:59

בניגוד לדבריו של ראש הממשלה, מכשיר הניטור שהותקן בגופו בשבוע שעבר לא ציפצף הלילה - אלא הופעל על ידו כשחש בסחרחורת - כך פורסם הערב בחדשות 13. במשך 12 שניות סבל נתניהו מהפרעת קצב ולפי רופאיו היה בסכנת חיים והובהל לבית החולים בדחיפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי הניתוח: ״אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, שלומי מצוין. מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת.״/דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו חש ברע הלילה (ראשון), והובהל לבית החולים לאחר שרופאיו סברו כי הוא בסכנת חיים - כך פרסמה הערב הילה אלרואי בחדשות 13. על פי הפרסום, בניגוד לדבריו של נתניהו, מכשיר הניטור לא ציפצף - אלא הופעל על ידו כשחש בסחרחורת הלילה. במשך 12 שניות סבל ראש הממשלה מהפרעת קצב ולפי רופאיו היה בסכנת חיים והובהל לבית החולים בדחיפות.

"לפני שבוע שמו לי מכשיר ניטור והמכשיר הזה צפצף הערב ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב, ואת זה אני צריך לעשות עוד הלילה", מסר נתניהו במהלך הלילה לפני שנכנס להליך הרפואי להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא - תל השומר. נתניהו סיפר בסרטון שפרסם: "אני מרגיש מצוין אבל אני מקשיב לרופאים שלי. עד לדקות האחרונות דיברתי עם עמיתיי ואני מקווה שתושג הסכמה. בכל מקרה הרופאים אומרים לי שאני צפוי להשתחרר מחר אחר הצהריים ואגיע לכנסת להצבעה". אולם בניגוד לדבריו, הוא אינו חש בטוב והזעיק את רופאיו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המרכז הרפואי שיבא תל השומר. לשכת ראש הממשלה, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו, המרכז הרפואי שיבא תל השומר/עיבוד תמונה, לשכת ראש הממשלה, ראובן קסטרו

כמה שעות לאחר מכן, הודיע בית החולים שיבא כי ההליך הרפואי עבר בהצלחה ומכשיר קוצה הלב הושתל בגופו של נתניהו. "במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב", מסר המרכז הרפואי, "ההליך התבצע תחת טשטוש, על ידי פרופ' רועי בינרט ופרופ' איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא". מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה חש בטוב וצפוי להשתחרר בהמשך היום.

בסרטון ראשון שפרסם היום נתניהו מבית החולים שיבא - תל השומר, הוא הודה לציבור שדרש בשלומו ולצוות הרפואי שטיפל בו, ואמר: "מבקש להודות לרבים רבים שדרשתם בשלומי ולהודות לצוות המצוין בשיבא שמלווה אותי", אמר נתניהו, והוסיף: "כפי שאתם רואים שלומי מצוין אנחנו ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה, וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה - מחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת, בינתיים תודה רבה לכם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נתניהו יעבור הלילה הליך להשתלת קוצב לב/לשכת ראש הממשלה

לפני כשבוע, פונה ראש הממשלה נתניהו לבית החולים שיבא תל השומר לאחר שאיבד את הכרתו בביתו והתמוטט. לאחר שאושפז, טען ראש הממשלה כי מדובר בהתייבשות. "ביליתי עם רעייתי בשמש, זה לא רעיון טוב", מסר נתניהו בהודעה והודה לרופאיו. בבית החולים, לעומת זאת, טענו כי הוא נשאר במחלקה הקרדיולוגית. ביום למחרת, עבר ראש הממשלה בדיקות קרדיולוגיות נוספות בבית החולים, ואחריהן שוחרר. בין היתר, עבר נתניהו בדיקת EPS בצנתור, והושתל לו מנטר קצב לב (ILR).

בלשכתו של נתניהו מסרו אז במהלך אשזפוזו כי הבדיקות שביצע יצאו תקינות, אולם במהלך הלילה, רופאיו הודו כי הבדיקות שבוצעו לנתניהו בשבוע שעבר לא יצאו תקינות: "הייתה הפרעה באק"ג, שבעקבותיה הוא עבר את הבדיקה הפולשנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully