וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסיקו: שיכור שגורש מפאב הצית אותו - והרג 11 איש

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 11:45

צעיר שסולק מבר בעיר הסמוכה לגבול עם ארה"ב אחרי שהטריד נשים במקום השליך לעברו בקבוק תבערה, שגרם לשריפה. בנוסף ל-11 הקורבנות - בהם ארבע נשים - נפצעו עוד 4 בני אדם. החשוד נעצר, ולא ברור אם לאירוע יש קשר למלחמות קרטלי הסמים המשתוללות במדינה

מקסיקו. רויטרס
הפאב השרוף בעיר סאן לואיס ריו קולורדו/רויטרס

11 בני אדם נספו בשריפה שפרצה בפאב במקסיקו אחרי שלקוח שגורש ממנו השליך עליו בקבוק תבערה - כך אמרו הרשויות במדינת סונורה, שבשטחה התרחשה ההצתה הקטלנית. התקרית אירעה ביום שבת, בעיר סאן לואיס ריו קולורדו שעל גבול ארצות הברית.

התובעים במדינה, החולקת גבול ארוך עם אריזונה, אמרו כי החקירה הראשונית העלתה שהחשוד היה אדם צעיר, שהיה שיכור בעת שהצית את המקום בלילה שבין שישי לשבת. הוא גורש מהפאב אחרי שהטריד נשים במקום, והשליך סוג של בקבוק תבערה על דלתות הכניסה שלו. החוקרים אמרו כי בין 11 הקורבנות היו ארבע נשים, וארבעה אנשים נוספים פונו לטיפול בבית חולים, חלקם מעבר לגבול.

התובע הכללי של סונורה, גוסטבו רומולו סלאס, אמר במסיבת עיתונאיים כי אחת הנשים שמתו בשריפה הייתה אזרחית אמריקנית, ככל הנראה בעלת אזרחות כפולה, וקורבן נוסף היה בן 17 בלבד. הרשויות הבטיחו כי "אף אחד אינו מעל החוק" בסונורה, בעוד שזהותו של החשוד טרם פורסמה.

לא ברור אם התקרית קשורה למלחמות קרטלי הסמים המשתוללות במקסיקו זה שנים ארוכות.

  • עוד באותו נושא:
  • מקסיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully