וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יספיק להצביע בכנסת: נתניהו שוחרר מבית החולים תל השומר

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 9:10

נתניהו שוחרר לפני זמן קצר מאשפוז בבית החולים ברמת גן, לאחר שאמש עבר השתלת קוצב לב בגופו. "ההליך עבר בהצלחה" מסרו הרופאים, שהמליצו לנתניהו לנוח יומיים בביתו. עם זאת, הוא צפוי להגיע להצבעות בכנסת על החוק לצמצום עילת הסבירות, שיתקיימו אחר הצהריים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אחרי הניתוח: ״אני מבקש להודות לרבים מכם שדרשתם לשלומי, שלומי מצוין. מחר בבוקר אני מצטרף לחברי בכנסת.״/דוברות ראש הממשלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחרר לפני זמן קצר (שני) מאשפוז בבית החולים תל השומר ברמת גן, לאחר שהבדיקות הרפואיות שעבר הבוקר יצאו תקינות. אמש, נתניהו חש ברע והובל לבית החולים, שם עבר השתלת קוצב לב. המלצת הרופאים לנתניהו היא לנוח 48 שעות. עם זאת, הוא צפוי לנסות להגיע להצבעות בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת על החוק לצמצום עילת הסבירות, שעל פי התוכנית ייערכו סביב 15:00.

"לפני שבוע שמו לי מכשיר ניטור והמכשיר הזה צפצף הערב ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב, ואת זה אני צריך לעשות עוד הלילה", מסר נתניהו במהלך הלילה לפני שנכנס להליך הרפואי להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא - תל השומר. נתניהו סיפר בסרטון שפרסם: "אני מרגיש מצוין אבל אני מקשיב לרופאים שלי. עד לדקות האחרונות דיברתי עם עמיתיי ואני מקווה שתושג הסכמה. בכל מקרה הרופאים אומרים לי שאני צפוי להשתחרר מחר אחר הצהריים ואגיע לכנסת להצבעה". אולם בניגוד לדבריו, הוא אינו חש בטוב והזעיק את רופאיו.

עם זאת, לפי פרסומה של הילה אלרואי בחדשות 13, בניגוד לדבריו של נתניהו, מכשיר הניטור לא ציפצף - אלא הופעל על ידו כשחש בסחרחורת הלילה. במשך 12 שניות סבל ראש הממשלה מהפרעת קצב ולפי רופאיו היה בסכנת חיים והובהל לבית החולים בדחיפות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, המרכז הרפואי שיבא תל השומר. לשכת ראש הממשלה, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
ראש הממשלה בנימין נתניהו, המרכז הרפואי שיבא תל השומר/עיבוד תמונה, לשכת ראש הממשלה, ראובן קסטרו

כמה שעות לאחר מכן, הודיע בית החולים שיבא כי ההליך הרפואי עבר בהצלחה ומכשיר קוצה הלב הושתל בגופו של נתניהו. "במהלך הלילה התריע מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב", מסר המרכז הרפואי, "ההליך התבצע תחת טשטוש, על ידי פרופ' רועי בינרט ופרופ' איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים. מצבו הרפואי של ראש הממשלה טוב, והוא יישאר להשגחה במחלקה הקרדיולוגית בשיבא".

בסרטון ראשון שפרסם אמש נתניהו מבית החולים שיבא - תל השומר, הוא הודה לציבור שדרש בשלומו ולצוות הרפואי שטיפל בו, ואמר: "מבקש להודות לרבים רבים שדרשתם בשלומי ולהודות לצוות המצוין בשיבא שמלווה אותי", אמר נתניהו, והוסיף: "כפי שאתם רואים שלומי מצוין אנחנו ממשיכים במאמצים להשלים את החקיקה, וגם במאמצים לעשות את זה בהסכמה - מחר בבוקר אני מצטרף לחבריי בכנסת, בינתיים תודה רבה לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully