וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השתלת קוצב הלב: נסיעותיו של נתניהו לקפריסין ולטורקיה יידחו

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 11:26

ראש הממשלה היה אמור להמריא לביקורים מדיניים בקפריסין ביום שלישי ובטורקיה ביום שישי, שם היה אמור להיפגש עם הנשיא ארדואן. בלשכת נתניהו עדכנו שלאור השתלת קוצב הלב הלילה, הביקורים יידחו: "יש צורך במעקב של כמה שבועות". נתניהו עשוי להשתחרר הערב או מחר בבוקר

נתניהו יעבור הלילה הליך להשתלת קוצב לב/לשכת ראש הממשלה

נסיעות ראש הממשלה בנימין נתניהו לקפריסין ולטורקיה שתוכננו להתקיים השבוע יידחו לאחר השתלת קוצב בליבו במהלך הלילה. מלשכת ראש הממשלה נמסר: "לאחר הפרוצדורה הרפואית שעבר נתניהו יש צורך במעקב של כמה שבועות, הביקורים המדיניים יידחו". בלשכה אמרו כי יתואמו מועדים חדשים לנסיעות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו  בהצהרה לתקשורת 20.07.2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
לא יקיים את הביקורים המדיניים. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

נתניהו עבר הלילה בהצלחה הליך להשתלת קוצב לב בבית החולים שיבא תל השומר. בהודעה לציבור, מסר נתניהו כי הוא מרגיש טוב וכי הוא עדיין מקווה שתושג הסכמה בנוגע למהפכה המשפטית. שר המשפטים יריב לוין אושר כממלא מקומו של נתניהו באופן זמני.

"לפני שבוע שמו לי מכשיר ניטור", אמר נתניהו בהודעה שפרסם. "המכשיר הזה צפצף הערב ואמר שאני צריך לקבל קוצב לב, ואת זה אני צריך לעשות עוד הלילה. אני מרגיש מצוין אבל אני מקשיב לרופאים שלי. עד לדקות האחרונות דיברתי עם עמיתיי ואני מקווה שתושג הסכמה. בכל מקרה הרופאים אומרים לי שאני צפוי להשתחרר מחר אחר הצהריים ואגיע לכנסת להצבעה". במהלך הלילה, הרופאים הודו כי הבדיקות של נתניהו בשבוע שעבר לא יצאו תקינות: "הייתה הפרעה באק"ג, שבעקבותיה הוא עבר את הבדיקה הפולשנית".

בתוך כך, גורמים המטפלים בראש הממשלה אמרו כי סוגיית ההפרעות בקצב הלב אצל נתניהו ידועות לפחות עשור. כמו כן, ההערכה היא כי ראש הממשלה ישתחרר הערב או מחר בבוקר.

עוד בוואלה!

קטן ב-90% מהקוצב שאתם תקבלו, ולא בסל: זה קוצב הלב שהושתל בראש הממשלה

לכתבה המלאה
בווידאו: הרופאים בשיבא מודים: נתניהו הובא בשבוע שעבר למיון עם הפרעה בלב/דוברות בית חולים שיבא

ראש הממשלה היה אמור להמריא ביום שלישי לקפריסין לביקור מדיני ולשוב לארץ ביום רביעי. ביום שישי הוא היה צפוי לטוס לטורקיה ושם להיפגש עם הנשיא רג'פ טאיפ ארדואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully