וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי: "צמצום עילת הסבירות יחוקק בהסכמה או ללא הסכמה"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 8:02

יו"ר ש"ס יצא בהודעת תמיכה בנתניהו בנושא המהפכה המשפטית. דרעי מסר כי הוא ונתניהו עושים מאמץ משותף בכדי להגיע להבנה עם המתנגדים, אך הצהיר כי החקיקה תמשיך גם בלי הסכמה רחבה. במקביל, מקורבים לנתניהו מקיימים שיחות כדי לגבש הסכמה של הרגע האחרון בנוגע לחקיקה

נתניהו: "נעשים מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות, דלתנו פתוחה"/מעריב

יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי מסר הלילה (ראשון) בהודעה כי הוא תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו בכל הקשור למהפכה המשפטית, וכי חוק צמצום עילת הסבירות יעבור גם ללא הסכמה רחבה של הציבור.

"אני עם ראש הממשלה נתניהו יד ביד", מסר דרעי בהודעתו, " עושים כל מאמץ משותף, לנסות להגיע לאיזו שהיא הבנה - כי אין דבר טוב יותר מהבנה והסכמה בימים האלו". אולם, דרעי המשיך והוסיף כי הוא ונתניהו " נחושים בדעתנו שעד סוף המושב צמצום עילת הסבירות יחוקק בהסכמה או למרבה הצער ללא הסכמה".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מגיע לכינוס ראשי המפלגות,הכנסת, ירושלים. 14 ביוני 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
"עושים כל מאמץ משותף לנסות להגיע להבנה", דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

מקורביו של ראש הממשלה, בהם השר לענינים אסטרטגיים רון דרמר ועורך הדין מיכאל ראבלו מקיימים גם הלילה שיחות ומגעים בניסיון לגבש הסכמה של הרגע האחרון סביב החקיקה. בשיחות מעורבים נשיא המדינה יצחק הרצוג וצוותו, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, וגם דרעי. לפי גורמים המעורים במגעים עדיין אין הסכמות.

אתמול בערב, כינס יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ישיבת חירום בלשכתו, בניסיון לקדם פשרה לקראת החקיקה על ביטול עילת הסבירות. בישיבה השתתפו רבים מבכירי ההסתדרות, יו"ר המגזר העסקי דובי אמיתי, כמו גם כל ראשי האיגודים. מההסתדרות נמסר כי כל האופציות עדיין נמצאות על השולחן, לרבות שביתה כללית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully