וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ההסתדרות בתום ישיבת החירום: "הפערים ניתנים לגישור"

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 7:28

בתום פגישתם, מסרו יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, כי הגישו מתווה לראש הממשלה, המוכר גם לראשי האופוזיציה. עוד הודיעו כי במדיה והצדדים לא יגיעו לפיתרון המוסכם בתווה, תתכנס פגישה נוספת בשעה 16:00

יו"ר ההסתדרות על החקיקה המשפטית/דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד ויו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי, סיימו הלילה (ראשון) את הדיון המיוחד בבית ההסתדרות בנושא קידום פשרה לקראת החקיקה על ביטול עילת הסבירות. בתום הפגישה מסרו כי "הפערים ניתנים לגישור".

"נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הקרע והשיסוע בעם", מסרו בר-דוד ואמיתי בתום הפגישה, "אנו פועלים גם בשעות אלה אל מול כל הגורמים המעורבים, בניסיון להביא בשורה שתאחד את השורות. אין לנו מדינה אחרת ואנו רואים עין בעין את הסכנה הניצבת לביטחון המדינה. נמשיך להעמיד את עצמנו לכל מאמץ שיביא למניעת מלחמת אחים, ערב ט' באב. לא נהסס לפעול מתוך אחריות לביטחון ישראל ולשלמותה".

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד. 2 במרץ 2023. יונתן זינדל, פלאש 90
בר דוד/פלאש 90, יונתן זינדל

עוד אמרו השניים כי על שני הצדדים להבין כי "אנחנו נמצאים בשעה היסטורית וקריטית לעתיד מדינתנו". "בימים האחרונים הגשנו מתווה לראש הממשלה בנימין נתניהו, המוכר גם לראשי האופוזיציה, ועל פי הבנתנו - הפערים ניתנים לגישור", מסרו. לבסוף, הודיעו כי במידה והצדדים לא יגיעו לפתרון מוסכם על פי הצעתם, יתכנסו שוב ביום ראשון בשעה 16:00 לקבלת החלטות בדבר המשך הצעדים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דובי אמיתי 7. ראובן קסטרו
דובי אמיתי/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר התקיימה פגישה מיוחדת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבר-דוד ואמיתי. יו"ר ההסתדרות ויו"ר נשיאות המגזר העסקי קראו לראש הממשלה לעצור מיידית את החקיקה כדי להרגיע את העם ואת המדינה, ולפעול באופן מיידי להשגת הסכמה רחבה בין הצדדים: לוואלה נודע כי השניים טענו באזני ראש הממשלה כי ערב ט' באב, הסכנה לחורבן בית שלישי מאיימת על עם ישראל. המדינה נמצאת במסלול התנגשות, וחייבים למנוע התפרקות צבאית, כלכלית וחברתית לפני שיהיה מאוחר מדי.

בפגישה אמרו השניים כי מדרום ועד צפון הם רואים תמונת מצב מדאיגה. השנאה והאלימות קורעים את החברה הישראלית ועולה חשש ממשי לפגיעה בחיי אדם. חקיקה בהסכמה רחבה היא הדרך היחידה לעצור את הכאוס. והוסיפו כי משיחותיהם עם ראשי האופוזיציה, נציגי המחאה ובכירי המשק, אנו יודעים שאפשר להגיע לפשרה הוגנת, וכעת כל האחריות מוטלת על כתפיו של ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully