וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הביטחון גלנט קורא לדחות את החקיקה עקב מכתב הטייסים: "המצב מדאיג מאוד"

עודכן לאחרונה: 22.7.2023 / 0:57

עקב החשש כי אי ההתייצבות תביא לפגיעה בכשירות הצבא, בין השאר בשל מכתב הטייסים, בחדשות 12 דווח כי גלנט קרא לדחות את ההצבעה המתוכננת לשבוע הבא. גלנט פועל בין היתר להאריך את מושב הכנסת על מנת לאפשר את דחיית ההצבעה

בווידאו: גלנט קרא לעצירת החקיקה: "ישנה סכנה מידית לביטחון המדינה"/צילום: דוברות משרד הביטחון

בעקבות הודעתם של יותר מאלף אנשי צוות אוויר בחיל האוויר על הפסקת התנדבותם לשירות מילואים, שר הביטחון יואב גלנט קרא הערב (שישי) לדחות את ההצבעה בכנסת על צמצום עילת הסבירות. "המצב מדאיג מאוד", אמר השר. הדברים פורסמו לראשונה בחדשות 12.

גלנט, ניהל בימים האחרונים שיחות עם הרמטכ"ל, והבין כי אי ההתייצבות למילואים עלולה להביא לפגיעה בכשירות צה"ל. כעת הוא פועל מול ראשי הקואליציה להביא לדחיית יציאת הכנסת לפגרה, על מנת לאפשר דחייה של חקיקת צמצום עילת הסבירות, שתאפשר לצדדים להגיע להסכמה רחבה.

מטעמו של יואב גלנט נמסר כי "שר הביטחון, יואב גלנט, פועל בכל הדרכים על מנת להביא להסכמה רחבה, למנוע פגיעה בביטחון ישראל ולשמור את צה"ל מחוץ למחלוקת הפוליטית".

שר הביטחון יואב גלנט, 25 במרץ 2023. ללא, אתר רשמי
יואב גלנט/אתר רשמי, ללא

גם במרץ שר הביטחון קרא לעצור את חקיקת המהפכה המשפטית מחשש לפגיעה בביטחון המדינה עקב הקולות שקראו להפסיק להתנדב למילואים במידה והמהפכה המשפטית תימשך. אז, ראש הממשלה בנימין נתניהו הדיח אותו מתפקידו בעקבות ההצהרה, בטענה שאיבד את האמון בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully