וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קרן שמש, חיוך מאוזן לאוזן": מאות ליוו למנוחות את הקצינה שנהרגה בתאונה בצאלים

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 14:46

סרן לידר פרץ נטמנה בבית העלמין קריית שאול, לאחר שנהרגה בתאונה בסיס צה"ל בדרום. בת ה-21 שירתה כקצינת לוגיסטיקה, התגוררה באור יהודה, גדלה ברמת גן ולמדה בתיכון בליך. "העיר כולה משתתפת בצער ההורים"

בווידאו: רחל אמא של אור ישראלוב: "רצחו לי אותו בתאונת אימונים"/ארז הראל

מאות ליוו היום (שישי) למנוחות בבית העלמין קריית שאול את סרן לידר פרץ, קצינת צה"ל שנהרגה אמש לאחר שמשאית פגעה במכולה שלצידה עמדה פרץ בבסיס צאלים שבדרום. פרץ, בת 21 במותה, שירתה כקצינת לוגיסטיקה בחטיבה 7 בחיל השריון. היא התגוררה באור יהודה, גדלה ברמת גן ולמדה בתיכון בליך.

אביה של לידר, אסף פרץ, ספד לה: "לידר זאת אם הפנינות. היית לנו פנינה. איזה געגוע, אני כל כך מתגעגע אלייך. אני אתגעגע לחיוך שלך, יפהפיה שלנו. אראה אותו בתמונות. הצחוק, וגם לפעמים הדלתות שנטרקו בבית. קשה לנו, תחזקי אותנו. אני מבקש שתבואי לבקר אותנו בחלומות. פספסתי אותך ביום רביעי כשהייתה עצרת, הייתי ברמת הגולן במילואים, התעסקתי בדברים במוצב שתפסנו. ואז התקשרתי אלייך כשהתפניתי קצת ובדיוק שאלת אותי כמה זמן לוקח לי להגיע אלייך, זה היה חצי שעה, מה זה חצי שעה. אני רוצה רק לבוא לתת לך חיבוק אחרון. איך פספסתי את זה?".

קצינת צה"ל, סרן לידר פרץ , נהרגה בבסיס צה"ל בדרום הארץ. דובר צה"ל
לידר פרץ/דובר צה"ל

סבה של לידר, יעקב פרץ, ספד לה: "לידר האהובה והיקרה, רציתי לדבר איתך פנים מול פנים כמו בכל שבוע. עכשיו את לא שומעת אותי, ואולי כן. כשנולדת ההורים שלך החליטו לקרוא לך על שם סבתא פנינה - לידר, דר כידוע זאת אם הפנינה. כמוה הארת לנו את החיים במשך 20 שנים. נקטפת לנו מוקדם מדי בצורה אכזרית, טרגית, שעד לרגע זה אנחנו לא יודעים בדיוק איך זה קרה".

"גדלת והתחנכת ברמת גן, היית מדריכה בצופים, אהודה ונמרצת, אהובה על ידי כולם. היית פורצת דרך. נהנית מכל רגע בצה"ל. נלחמת והתגברת על מכשולים עד שהשגת את מטרתך - להיות קצינה. היו לך תוכניות ארוכות טווח לשרת בצה"ל והן אינן עוד", אמר. "את תהיי דוגמה לשני אחייך, שבבוא היום ישרתו בצה"ל ויחקו אותך. אהבנו אותך ולעולם לא נשכח אותך".

האחים, רועי ורון, ספדו יחד. "אחותי היקרה, אני עוד מתכחש למציאות ולא מאמין שאת לא איתי כאן. אתגעגע לשבתות בים ולשיחות בלילה, שהיית זורקת לי באמצע הלילה בוא נלך לראות סרט. עכשיו את עם החבר הכי טוב שלך למעלה, סבא יובל. את החצי השני שלי והנפש התאומה שלי. אוהב אותך ומתגעגע אלייך אחותי היקרה".

עוד בוואלה!

אור בן ה-26 במצב קשה אחרי שנדקר בירושלים: "זה פיגוע"

לכתבה המלאה
הלווייתה של לידר פרץ. 21 ביולי 2023. אורי סלע
הטמנת ארון הקבורה של לידר/אורי סלע

מפקדה של פרץ ספד לה: "אין לי מילים לתאר את גודל החלל שהותרת מאחורייך. מיומך הראשון הבחנו שאת מזן אחר. קרן שמש, חיוך מאוזן לאוזן, מלאה בקרן אישי. הייתה בך תשוקה לפקד, לעזור לאחר. גילית אכפתיות לכל חייל שנקרה בדרכך. היית מפקדת ערכית ואוהבת אדם. היו בך ערכים נטועים עמוק שהובילו אותך. רצית להוכיח לכולם שהכול אפשרי".

חברתה, שנהב יקותיאל, ספדה אחריו. "לידר שלי, בשלוש מילים, בשיחת טלפון העולם שלי התפרק לחתיכות. כבר לא נשלח אחת לשנייה הודעת בוקר טוב, כבר לא אסיע אותך על האופנוע, לא אשמע אותך צוחקת או בוכה. לא נצא לשתות ולרקוד. לא אספיק לקחת אותך למהיר ועצבני ולא למסיבת טכנו. לא אראה אותך משתחררת. לא אהיה השושבינה בחתונה שלך. אף פעם לא נאכל מלפפונים חמוצים או נשתה תה של זקנות, לא נראה סרט ביחד ונישן כפיות על הרצפה. לא נשיר בצעקות או נבכה יחד בלילות. אין מספיק מילים לתאר את כל מה שלא הספקנו לעשות. הלכת כל כך מהר", אמרה. "היית הבן אדם הכי טוב שאני מכירה. היית אדם למופת בעולם כל כך אכזר. אזכור אותך לתמיד".

חברה נוספת, אביטל אמרה: "אל תלכי קרן שמש שלי. תודה על הזכות לפגוש אותך באמצע החיים, ללמוד ממך ולצחוק איתך. אז לתאילנד לא נטוס ביחד כמו שאמרנו. וזה בסדר אהובה שלי, עוד ניפגש יום אחד ונצחק יחד. היית הכי טובה שיכולתי לקבל. תהיי מצטיינת גם למעלה כמו שהיית למטה. אוהבת אותך לתמיד ולנצח".

ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן כתב אתמול בפייסבוק כי "לידר גדלה בשכונת רמת חן, בשבט הצופים ברמת חן ובוגרת תיכון בליך. העיר כולה משתתפת בצער ההורים מירב ואסף, האחים רועי ורון וכל שאר בני המשפחה ותעמוד לרשותם מעתה ועד עולם בכל מה שאפשר. יהי זכרה ברוך".

מתחקיר ראשוני שנערך בצה"ל עולה כי פרץ עמדה סמוך למכולה, והמשאית שאספה את המכולה פגעה בקצינה. באירוע נפצע באורח קל חייל נוסף. מדובר צה"ל נמסר כי "קצינת צה"ל נהרגה בתאונה במהלך עבודה בבסיס צה"ל בדרום הארץ. המשטרה הצבאית פתחה בחקירת נסיבות האירוע, בסיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully