וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור בן ה-26 במצב קשה אחרי שנדקר בירושלים: "זה פיגוע"

עודכן לאחרונה: 21.7.2023 / 17:03

אור סייר ויינר היה בדרכו לעזור לסבא וסבתא שלו שגרים בשכונת גילה, כלשפתע הותקף על ידי בני מיעוטים שדקרו אותו כ-20 פעמים בכל חלקי גופו. בעוד במשטרה טרם הכריעו, משפחתו בטוחה כי מדובר בפיגוע: "ילד שכולו טוב, לא עושה כלום חוץ מללמוד"

בוידאו: זירת הדקירה בשכונת גילה בירושלים./מד"א

מצבו של אור סייר ויינר, הפצוע מאירוע הדקירה בשכונת גילה אמש מוסיף להיות קשה אך יציב. הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק כשהוא מורדם ומונשם.

במקביל, במשטרה עדיין סבורים כי מדובר בפיגוע, ולטענתם חלה התקדמות מסוימת בחקירה. כרגע, החקירה מתמקדת במישור המודיעיני.

ויינר בן ה-26, סטודנט לכימיה וביולוגיה באוניברסיטה העברית, היה בדרך חזרה מהאוניברסיטה כששלושה בני מיעוטים דקרו אותו כ-20 פעמים בכל חלקי גופו, ופצעו אותו באורח קשה ולא יציב.

"הוא היה בדרך לעזור לסבא וסבתא שלו בשכונה, הוא מגיע אליהם אחרי הלימודים במעבדה", סיפר דודו של הפצוע, "חד משמעית פיגוע. מדובר בילד שלא עושה כלום חוץ מללמוד, ילד שכולו טוב. לא סכסוך ולא נעליים - הוא היה בכלל בדרך מהמעבדה שלו באוניברסיטה העברית. הוא מעיד על עצמו שהוא רוצה להציל חיים אחרי הלימודים, זה מה שמניע אותו".

אור סייר ויינר שנדקר בגילה, ירושלים. על פי החשד, פיגוע. באדיבות המשפחה
אור סייר ויינר שנדקר בגילה, ירושלים. על פי החשד, פיגוע/באדיבות המשפחה

בהמשך, המשפחה מתחה ביקורת על היחס של הרשויות כלפיה: "אף אחד לא מסביר לנו מה קורה, כוחות הביטחון חקרו אותנו אבל אין לנו אף אחד לדבר איתו, ומי שכן בא אלינו לא יודע כלום".

גם בשכונת גילה, בבוקר שאחרי, התושבים מספרים על חשש גדול לצאת החוצה: "הורים לא שולחים את הילדים למכולת מהפחד שיקרה משהו. תחושת הביטחון מאוד התערערה", סיפר עופר איובי, תושב מוכר בשכונה, "המשטרה אתמול עשתה עבודה מאוד יסודית ופרקה הרבה מצלמות כדי להבין מה קרה אבל צריך להגביר פה את הסיורים. אנשים מפחדים מאוד הבוקר".

  • עוד באותו נושא:
  • ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully