וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד ברצח יבגני סטפנוב בחיפה; חשוד נוסף נעצר

עודכן לאחרונה: 20.7.2023 / 17:10

השופט ציין כי התחזק החשד נגד מייקל מיירס בן ה-37. חוקר המשטרה אישר שקיים תיעוד של הרצח. מנגד, פרקליטו טען כי בהיעדר דוח נתיחה שלאחר המוות לא ניתן לשלול כי האזרח הנוסף שהיה בזירה ירה למוות בסטפנוב. מקביל, חלה התפתחות משמעותית בחקירה והוארך מעצר החשוד השני

בית משפט השלום בעכו האריך היום (חמישי) בשלישית, עד יום חמישי הבא, את מעצרו של מייקל מיירס, תושב קריית מוצקין בן 37 החשוד ברצח של תושב קרית ים יבגני סטפנוב בן ה-38. האירוע התרחש בשדרות מוריה בחיפה, לפני כשבועיים. היחידה המרכזית של מחוז חוף חוקרת את הפרשייה.

שעות לאחר הרצח עצרו חוקרי הימ"ר גם את בת הזוג של מיירס, אולגה גרישייב בת ה-45, ואת בתה, נסטסיה גרישאיבה בת ה-24, שתיהן תושבות טירת כרמל, אך בהמשך הן שוחררו. כיוון החקירה המרכזי הוא שהרצח התבצע על רקע "רומנטי-כלכלי" וכי לאחר שמערכת היחסים בין סטפנוב לגרישאיבה עלו על שרטון, מיירס יצא להגנתה מפני התנהגותו האובססיבית-תובענית כשתבע שאם הם נפרדים אזי עליה להשיב לו כספים שהשקיע בעסק קוסמטיקה שלכאורה הקימה.

החוקר אלכס רומנוב אישר היום כי יש תיעוד לרצח. "קיים בסיס לא מבוטל לחשדות לפיו החשוד כאן הוא זה שירה במנוח", ציין השופט זיאד סאלח, "כן ניתן לקבוע כי מאז הארכת מעצר קודמת התחזק החשד ולו קמעא".

החשוד הנוסף במעורבות ברצח של יבגני סטפנוב ובקשירת הקשר עם שוטר מגב לשעבר מייקל מיירס הוא שוטר לשעבר ששירת ביחידות משטרה מובחרות, תושב המרכז בן 38.

גבר נורה בחיפה, מצבו אנוש. 6 ביולי 2023. מד"א
גבר נורה בחיפה, מצבו אנוש. 6 ביולי 2023/מד"א

עורך הדין תום רוזנברג, סנגורו של מיירס, טען בבית המשפט כי בהיעדר דוח הנתיחה שלאחר המוות של סטפנוב, שטרם הוכן על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, לא ניתן לשלול כי האזרח הנוסף שירה בזירה הוא זה שירה במנוח, בעת שחשד שמדובר בפיגוע. הוא מעודד כי השופט נעתר אך חלקית לבקשת הימ"ר להאריך את מעצרו של מיירס ב-15 יום ולאחר שנשמעו טיעוניו של רוזנברג הוארך המעצר בשבוע בלבד, עד יום חמישי הבא.

בד בבד, חלה התפתחות משמעותית בחקירה. בשעות הערב אתמול נעצר באזור המרכז חשוד נוסף. מדובר בתושב המרכז בן 38, עמו יש למיירס היכרות מוקדמת. הימ"ר ביקשה להאריך גם את מעצרו ב-15 יום. אבל השופט סאלח נעתר אך חלקית ובתום שמיעת טיעוניו של סנגורו, עו"ד שלומי כהן, הוא האריך את מעצרו ב-5 ימים בלבד, עד יום שני הבא. חקירת ימ"ר חוף בעיצומה, והיא נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully