וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-30 מפגיני ימין מול בית גלנט: "סרבנות פוליטית היא הסוף של צה"ל"

17.7.2023 / 19:15

בעקבות הדיון שכינס אתמול שר הביטחון ארגנה תנועת "אם תרצו" את ההפגנה כדי למחות על מה שכינו "היעדר הטיפול בסרבנות הפוליטית והסחיטה באיומים בידי אנשי מילואים". הם קראו לשר הביטחון "לא להיכנע". מפגינים הביעו אכזבה ממספר המפגינים המצומצם: "לא היה מספיק פרסום"

גלנט: הקריאות לסרבנות מסוכנות ומהוות פרס לאויבנו/מערכת וואלה!

כשלושים איש הפגינו הערב (שני) מול ביתו של שר הבטחון יואב גלנט במושב עמיקם. הם אחזו בדגלי ישראל ותקעו בזמבורות. היו כמה שנשאו דגלי מפלגת הליכוד. הם הגיעו כדי לקרוא לו שלא להכנע מול לחצי חיילי וקציני צה"ל המאיימים בסרבנות. המשטרה לא מאפשרת למוחים להפגין בסמוך לבית והם מפגינים בפאתי חורשה בהר העגול, כמה מאות מטרים ממנו, כשהם נעזרים ברמקולים רבי עוצמה כדי שקולם יישמע בבית גלנט. כך או כך, ע"פ הידוע, שר הבטחון אינו בבית הערב.

"סרבנות פוליטית היא הסוף של צה"ל" - אומרים בתנועת "אם תרצו" שיזמה את ההפגנה, לאור הפרסומים על דיון המטכ"ל שכינס אמש שר הביטחון, ולנוכח "העדר הטיפול בסרבנות הפוליטית והסחיטה באיומים בידי אנשי מילואים".

מפגיני ימין מול בית יואב גלנט נגד סרבנות, 17 ביולי 2023. יואב איתיאל
"תלמד מהמפכ"ל". מפגינים מול בית גלנט, 17 ביולי 2023/יואב איתיאל

"גם אם אנחנו לא טייסים הקול שלי שווה אתו הדבר" אמר בהפגנה מתן אשר מאם תרצו שהציג עצמו כסמל ראשון במילואים, "נווט או 8200 לא שווה יותר. אני משרת במילואים בגדוד סיור 6261 ועושה 30 ימי מילואים בשנה". הוא הוסיף, "מילת שבח למפכ"ל המשטרה שהדיח היום כל מיני שוטרים שאיימו לא להתנדב. גלנט - תלמד ממנו. תדיח את הסרבנים. תראה להם את הדרך הביתה. ואם הרמטכ"ל לא נשמע לך תדיח אותו"

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "זהו צו חירום לכל מי שמדינת ישראל היהודית והדמוקרטית חשובה לו. כניעה לקומץ סרבנים עכשיו היא בכייה לדורות שתהפוך את ישראל לדיקטטורה צבאית. אנו קוראים לשר הביטחון - אל תיכנע! עצור את טירוף הסרבנות".

עוד בוואלה!

בכירי המטכ"ל הביעו בפני גלנט דאגה מגל הסרבנות: "חובה לשקף זאת לנתניהו"

לכתבה המלאה
מפגיני ימין מול בית יואב גלנט נגד סרבנות, 17 ביולי 2023. יואב איתיאל
"כניעה לקומץ סרבנים היא בכייה לדורות". סא"ל במיל' בועז קוקיא מול בית גלנט/יואב איתיאל

"כנגד הסרבנות צריך לפעול בנחישות", אמר לוואלה! בהפגנה סגן-אלוף (מיל.) בועז קוקיא, אביו השכול של סמל רון קוקיא ז"ל, "בגדול אנחנו תומכים בגלנט, אבל כשמישהו עושה טעויות גוערים בו. אני שמח שבסוף הוא לא פוטר אבל לא יוצאים ככה לתקשורת כשראש הממשלה בחו"ל. כמי שעדיין מתנדב למילואים אני מכיר את הנושא היטב ואני אומר שלא יכול להיות שמישהו שבמצבת היחידה יום אחד הוא בפנים ויום אחד מכריז על עצמו בחוץ וחוזר חלילה. זה אסון להכניס את הפוליטיקה לצבא או את הצבא לפוליטיקה".

"קיוויתי ליותר אנשים", הודתה חנה, אחת המפגינות שהגיעה מפרדס חנה. "לא היה מספיק פרסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully