וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות בני משפחות שכולות נגד המהפכה המשפטית: "קורבננו לא יהיה לשווא"

לוואלה! נודע כי 500 אמהות ואבות, בנים ובנות ואחים ואחיות שכולים עומדים לפרסם עצומה שבה יקראו לנתניהו לעצור את החקיקה: "בנינו נפלו בהבטחת עתיד המדינה, לא ניתן להריסתה". בן שכול שחתם על המכתב: "לא מוכן לקבל שמותו של אבי ומותם של אלפים נוספים היה לשווא"

בווידאו:המפגין אמיר סדרס נפצע על ידי פרש משטרה בקפלן/ברק בינקר

מאות בני משפחות שכולות מתכוונת לפרסם בקרוב עצומה נגד המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה - כך נודע הערב (ראשון) לוואלה. בעצומה, עליה חתומים יותר מ-500 אמהות ואבות, בנים ובנות ואחים ואחיות שכולים, קוראים החתומים לראש הממשלה בנימין נתניהו, אח שכול בעצמו, לעצור את החקיקה באופן מיידי.

"אנו בני משפחות שכולות של חללי צה"ל שנפלו בהגנה על מדינת ישראל ובהבטחת עתידה. כעת, בשדות הקרב של מחשבותינו ובשבר הגדול בחיינו, אנו שבורים וכואבים", ייכתב בעצומה. "לא ניתן יד להריסת מה שנבנה כאן במשך 75 שנים, מדינת ישראל הוקמה כמדינה ודמוקרטית, וכך תישאר".

"אנו קוראים לראש הממשלה, לממשלה ולכנסת כולה - לעצור את התפרקות כל מערכות המדינה, להתעשת ולגנוז מייד את כל חוקי הדיקטטורה", יקראו בני המשפחות השכולות. "אנו קוראים לעצור את הרס צה"ל, את ריסוק הכלכלה ואת הקריעה בעם, שכפסע בינם לשפיכות דמים. קורבננו לא יהיה לשווא. דם הנופלים זועק - 'אנא, לא לשווא'".

מחאת המשפחות השכולות במסגרת הפגנה נגד המהפכה המשפטית, חיפה. יפעת רוזנברג, מערכת וואלה
"אנא, לא לשווא". מחאת המשפחות השכולות/מערכת וואלה, יפעת רוזנברג

אורה לפר מינץ, ששכלה את בנה רז בתחילת האינתיפאדה השנייה, סיפרה לוואלה על החלטתה לחתום על המכתב. "למרות המחיר הכבד, אבא של רז ואני הסכמנו שבננו, שצעיר בחמש שנים מרז, ישרת שירות קרבי", אמרה. "אנחנו האנרכיסטים, הפריבילגים הסמולנים, חתמנו לו מתוך ידיעה שעליו לעשות את השירות הכי משמעותי שהוא יכול. מיותר לציין איך עברו עלינו הלילות".

"ברור היה לנו שזו צריכה להיות הדרך. היום אני במקום אחר, לצערי. אין לי אמון בראש הממשלה ובדרכו. הדרך שבה הוא הולך איננה דרכי", הוסיפה. "היום המובילים את ההפיכה המשטרית כבר לא צועדים בדרך שבה האמנתי שנכון לצעוד כשנהרג רז. הם מנסים בכוח ללכת בדרך אחרת".

עופר פרצמן שמר, שאיבד את אביו נחום ביום כיפור, הוסיף: "יש כאן ממשלה שלא רואה אף אחד ממטר, ובשם איזה ניסיון מטורלל לתקן את מערכת המשפט, הורסת את המדינה. אבא שלי נתן את חייו למדינה ביום הראשון למלחמה שכמעט גמרה את המדינה על אמת. אני לא מוכן לקבל שמותו ומותם של אלפים נוספים היה לשווא. אבא שלי לא נהרג כדי שמשתמטים עבריינים ינהלו את המדינה ויובילו אותה לאבדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully