וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 25 נהרג בתאונה בין שתי מכוניות בנגב

15.7.2023 / 22:56

צוותי רפואה שהגיעו לזירת התאונה מצפון לרהט נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום. גבר נוסף נפגע באורח קל ופונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע

אוטובוס התדרדר לתעלה בצד הדרך בכביש 5 סמוך למחלף גלילות מזרח/תיעוד מבצעי מד"א

גבר בן 25 נהרג הערב (שבת) בתאונה בין שתי מכוניות בכביש 264 מבית קמה לכיוון שובל, מצפון לרהט. מותו נקבע במקום. גבר בן 30 נפצע בתאונה באורח קל. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו לבית החולים סורוקה עם פציעות בגפיים.

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א אייל גולדברג סיפר: "בשול הדרך ראינו רכב ובסמוך אליו שכב גבר כבן 25 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. במרחק של כ-200 מטר מהרכב הראשון ראינו את נהג הרכב השני שהיה סמוך לרכבו. הוא טופל במקום ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים במצב קל כשהוא סובל מחבלה בגפיים."

תאונה סמוך לבית קמה, 15 ביולי 2023. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה ליד בית קמה, 15 ביולי 2023/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

ביום חמישי נהרגה אישה בת 32 בתאונת דרכים עם אוטובוס בכביש 89, סמוך לצפת. האישה, דנה בן שושן, הייתה בהיריון ואם לארבעה ילדים קטנים. היא נהגה ברכב פרטי והתנגשה באוטובוס. שישה מנוסעיו נפצעו קל ופונו לבית החולים זיו. בן שושן היא מיילדת בבית החולים פוריה וחובשת מתנדבת בארגון 'איחוד הצלה' בסניף גליל. היא נסעה לביתה ממשמרת הלילה שעשתה בבית החולים. מותה נקבע במקום.

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו לזירת התאונה. דנה חולצה מהרכב המעוך כשהיא מחוסרת הכרה, ובתום בדיקות רפואיות קבעו את מותה. "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה מאוד בין רכב פרטי לאוטובוס", סיפר חובש בכיר במד"א מוחמד חלייחל, "הרכב היה מעוך בחלקו הקדמי, האישה סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ונאלצנו לצערנו לקבוע את מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully