וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא הרצוג: "הברית עם ארה"ב איתנה וניצבת מעל לכל מחלוקת"

12.7.2023 / 20:40

נשיא המדינה אמר בעצרת בחטיבה שבע ברקע השיח על ערעור היחסים בין ישראל לארה"ב ולפני ביקורו במדינה כי הברית בין המדינות "איתנה מתמיד". הרצוג ניצל את הבמה גם כדי לקרוא לאופוזיציה והקואליציה לחזור לשיחות ההידברות: "אם רק צד אחד ינצח, החברה הישראלית תפסיד"

הרצוג קורא לחזור לשיחות: "ההסכמות אפשריות, עצרו את הקרע"/מערכת וואלה!

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס היום (רביעי) ליחסים בין ישראל וארצות הברית, ימים לפני ביקורו במדינה ופגישתו עם הנשיא האמריקני ג'ו ביידן. "הברית בין ישראל וארצות הברית איתנה מתמיד", אמר הנשיא בעצרת בחטיבה שבע בסימן יובל למלחמת יום כיפור. "ישראל וארצות הברית הן דמוקרטיות איתנות ושותפות אסטרטגיות ראשונות במעלה", הוא הבהיר.

הרצוג הסביר כי הנהגת ארצות הברית מבקשת לציין בביקורו "75 שנות עצמאות ישראלית, ו-75 שנים של ברית איתנה - שניצבת מעל לכל מחלוקת". בנאומו פנה גם למדינות האויבות של ישראל: "אל תתבלבלו - מותר לנו להתווכח. גם ויכוחים קשים. זה חלק מהותי בדמוקרטיות תוססות ובריאות. מי שינסה אותנו - ימצא אותנו נחושים, מאוחדים וחזקים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
נשיא המדינה יצחק הרצוג/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הרצוג התייחס בנאומו גם למחאה נגד המהפכה המשפטית, שהגיעה אתמול לשיאה ב"יום ההתנגדות". "התמונות הקשות מאתמול צריכות לטלטל את כולנו. ואני שב ואומר, אם רק צד אחד ינצח, החברה הישראלית תפסיד", אמר. הרצוג קרא לשני הצדדים לגלות אחריות ולחזור לשיחות ההידברות: "חייבים לשמוע את כל הדעות, ולהאזין לכל הקולות. חייבים לנסות, להתאמץ ולדבר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יום השיבושים: מחאות נגד המהפכה המשפטית,תל אביב.11 ביולי 2023. אור אדר, אתר רשמי
הפגנה נגד המהפכה המשפטית, אתמול/אתר רשמי, אור אדר

היום הפרשן הבכיר של "ניו יורק טיימס" תומאס פרידמן כתב בטור בעיתון כי "תהליך ההערכה מחדש של יחסי ישראל ארה"ב כבר החל". עם זאת, דובר מטעם המועצה לביטחון לאומי בבית הלבן מסר לוואלה! כי הבית הלבן לא דן על הערכה מחדש רשמית כלשהיא של היחסים עם ממשלת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully